Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Moj blog

Sad sam baš ušla na moj blog i dobila sam dva iznenađenja da moj blog basting i da sam dobila pet hiljada lajkova. Jako sam srećna i ponosna zbog toga. Iako sam popularna zvezda, nisam očekivala ovoliko interesovanje za moj blog. Primetili ste da ja nisam neka patetičarka i razbijačica snova, iako je moj blog u poslednje vreme posvećen mojoj zaljubljenosti u mog druga, koji je bio zaljubljen u mene. Često pišem o njemu, jer sam ja sada zaljubljena u njega, a on ima devojku. Šta je tu tražim? Možda da budemo zajedno? Ne znam. Malo bih da za trenutak odmorim glavu od njega.

Mnogi od vas mi pišu na moj imejl: moderna.pevacica@yahoo.com i kažu da je moj blog pravo osveženje, ali mi daju podršku da izdržim ovo stanje u kojem se nalazim. Mnogi od vas me pitaju, kada ću da napravim novi Q&A. Mogu da kažem uskoro, a vi slobodno šaljite pitanja u inboh. Sada mi je palo na pamet da odgovorim na jedno pitanje. Mnogi me pitaju, zašto ja, koja govorim toliko jezika, pišem na srpskom. Odgovor je vrlo jednostavan. Ja živim trenutno u Srbiji. Ovde mi je fino. Imam mnogo prijatelja, ljudi nisu nešto kvalitetni, ali moja mama hoće da živi ovde, pa sam ja uz nju, pošto sam dugo godina provela udaljena od nje. Sada sam uz nju i sa njom. Svi znate da potičem iz Izraela i da tamo imam bivšeg dečka i mnogo prijatelja, ali ne govorim hebrejski. Trudim se da ne mislim na Izrael, jer je to moja zemlja i imam mnogo, mnogo lepih uspomena. Kada pišem ili govorim hebrejski, setim se svega toga i uhvati me nostalgija, tako da jednostavno, više ga ne govorim. Čak i sa mojom Nanom pričam na poljskom da ne bih mislila na Izrael. Na drugim jezicima ne pišem, jer imam opšte pravilo da govorim samo onaj jezik zemlje u kojoj sam, tako da, ako budem pisala iz neke druge zemlje, ja ću, ako budem inspirisana pisati na tom jeziku. Evo, tako je i ovde bio jedan mali Q&A.

Volim VAS mnogo, mnogo, mnogo. Zahvaljujući Vama ja obaram ove rekorde, a drago mi je što je i Vama lepo sa mnom.<3

Leave a Reply

