Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Show

Večeras mi se javio jedan moj fan iz Španije. Zove se Paul i on je slikar. Našao me je na blogu i potpuno se oduševio. Voli moj rad. Pratio me je kada sam bila u Španiji i sada se čudi, što sam ovde u Srbiji, a nisam tamo. Ja sam mu rekla da sada živim ovde, ali kaže da nedostajem tamo. Predlžio mi je da napravim šo program sa jednim španskim glumcem (Zamolio me je i da ne otkrivam koji je, mada bih vam ja rekla).

JA sam skoro celog života u šobiznisu. Ne volim da pravim eksperimente sa drugima, jer su drugi teški za saradnju i neće da prihvate moje uslove odmah, nego se natežu i izmišljaju. Taj glumac je sladak, stariji je mnogo od mene. Ovaj moj fan misli da bi to bilo jako gledano. Ja mislim da ne bi. JA sam sigurna da bi moja pojava izazvala buru kao i uvek, ali ne znam da li bi bilo zanimljivo da gleda njega, koji bi bio moj kolega. Ljudi olako doživljavaju umetnost i zabavu i tako daju sebi za pravo da komentarišu i predlažu neke stvari, iako, iako… se ne razumeju u šobiznis. Moj tokšo, koji sam imala je bio jakko popularan, ali sam morala da prekinem emitovanje, kao što znate, pošto sam bila u vezi sa sinom vlasnika te stanice. Šo je razbijao po gledanosti. To što sam JA popularna i zabavna, ne znači da bi i on bio.

Leave a Reply

