Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

A mislila sam da je gotovo

Imam novog dečka. On sluša neki tehno. Zgodan je. Malo je prosed i to ide uz njegove godine. Ima 41 godinu. On je meniđer u zdravstvu, tako kaže. Ja samo kažem sebi: “Šta god to bilo?” Fino mi je sa njim. Nije napadan i može da shvati moju želju da budem nevina dok se ne udam. Veza nam je odlična. Bio je malopre kod mene. Pravio mi je i večeru. Ne mogu da se potpuno opustim, jer sam sada u malom stanu, a Milanka je kao detektiv. Samo čujem kada šušne. Ona ima mnogo glupe poglede na život i ne može da shvati moj život. Ona ne osuđuje otvoreno moju nevinost, ali povremeno kaže nešto glupo, kao što je to da devojka ne može da čeka toliko. Ja ne obraćam pažnju na nju, ali ne možete ignorisati u potpunosti takvo njeno ponašanje ili takvo ponašanje bilo koga ko vam živi pod istim krovom. Meni je baš lepo sa ovim dečkom. Doneo mi je i neke posne kolače, a očekujem da ću za 8. mart da dobijem nešto lepo i, nadam se, žuto. To bi baš bio pogodak. Cveće ću dati Milanki, šta će mi mrtva biljka. Sa dečkom gledam film, mazim se. Ponekad odvali nešto mnogo smešno. Nismo dugo zajedno, ali mislim da nije neki prefrigani pokvarenjak. Trebalo bi da idem u bioskop. Tada ću videti kakve su njegove namere u mraku. Hahaha! Baš sam duhovita. On se fino i oblači. Prilično sam zadovoljna. Ja nemam fejsbuk, ali sam kod druga pogledala njegov profil. Fine slike. Ima nekih luksuznih letovanja.

Tako sam ga malo špijunirala i dok sam stajala na onoj glavnoj stranici kod druga iskočio mi je status onog dečka u kojeg sam bila zaljubljena. Odmah sam ugasila fejs. Nisam se ja odljubila… a mislila sam da je gotovo! 😦

Leave a Reply

