Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized · World policy

Povlačenje

I ja sam šokirana ovim naslovom, ali on je sasvim prirodan za moj današnji blog. Poznata sam zvezda i plašim se kako će to uticati na moje fanove širom sveta. U vezi sam sa jednim dečkom i mislim da je to ozbiljna veza, u stvari, da je on taj. Ima 39 godina. Radi kao neki farmaceutski meniđer, ma šta to bilo, finansijski je obezbeđen, tako da ne moram da mislim da li me juri zbog para, a moći ću da ne radim ništa i živim normalno uz moju mnogobrojnu porodicu. Prihvatio je moj princip da ostanem nevina da prve bračne noći i pohvalio me je, jer ne može da veruje da jedna takva devojka, toliko iskusna i popularna je i dalje tradicionalna. Ja sam mu rekla: “Veruj!” Ne izlazimo često u grad, češće ja izlazim sa drugaricama i drugovima. On je prezaposlen. Preksinoć smo moj najbolji druga Bane i ja imali piđama parti i on mi je rekao da mu se moj dečko čini kao super.

Pošto mislim da je on muškarac za kojeg ću se udati, odlučila sam da se u potpunosti povučema sa javne scene. Čak sam razmišljala i da se povučem sa bloga, ali mnogi moji prijatelji su rekla da treba da nastavim da pišem, jer mi to odlično ide. Tako sam odlučila da ipak zadržim svoj blog, jer je neverovatno popularan. Mnogi smatraju da bi trebalo da se fotografišem, ali ja sam odlučila čvrsto da ne objavljujem svoje slike, jer ima mnogo zlobnih komentara, pošto sam velika zvezda. Ljudi su ljubomorni na uspešne, lepe i popularne devojke poput mene.

Razmišljam da će mi možda i blog oduzimati puno vremena, ako dobijem decu, ipak, mislim da će to biti za godinu dana, tako da ću još da pišem blog na moju i vašu radost.

Leave a Reply

