Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Biću tvoja ljubavnica

Često razmišljam o danu kada smo se sreli
Slike mi se vraćaju tako živoTada nismo znali šta smo hteli
Znali smo samo da smo sve smeli

Prošlo je par godina došao je novi život
Sada znam sigurno da želim da budem tvoja
A želim da i ti budeš moj.
Ne zameraj mojoj mladosti i neznanju

Ja ne zameram tvom strpljenju
Sada sam u teškoj patnji jer samo tebe hoću
A ti mene i danju i noću
Otvori karte i reci mi jasno
Uradiću sve da ne bude kasno.

Sinoć sam se videla sa njim
To je već prošlost
Večeras sam sa tobom
Ti neće tek tako biti “bilo pa prošlo”

Čeka sam strasna noć
Pokazaću moje moći
Čuvala sam ih za tebe
Osetiću ih za sebe.

Leave a Reply

