Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Poljubac

Dobro jutro! Upravo sam se probudila iz jednog teškog sna. Drugi put ću vam ispričati šta sam sanjala, a možda i neću u zavisnosti od toga da li će uticati na moj život. Odlučila sam da napišem popularnu pesmu, koja će vam se kao i uvek dopasti, a pesma je pre svega ljubavna. Mislila sam da sam se odljubila od onog dečka, koji mi se sviđa, ali nisam. To je tužna istina. I dalje mi se sviđa, i dalje sam zaljubljena u njega. Slušam neke Moderne pesme i onda razmišljam o njemu, znam da to znači to. Htela bih da se to završi i da budemo normalni prijatelji, ali ova ljubav mi stvarno ne treba. On je u nekoj meri ok i mislim da mi u životu neće škoditi on kao osoba, ali mi već zaljubljenost beskrajna škodi. Trenutno sam i žrtva cenzure i progona, jer sam kao što znate uvek iskrena, poštena, druželjubiva i seksi.

Poljubac

Udahnula sam duboko, srce se smirilo
Zatvorila sam oči, otvorila ihKrenula sam da se vidimo.
Pomislila sam da imam snage
Da mogu, ali greška.

Plivam u reci života i dođem do jedne stena
Voda sve jače nosi i sve spira
Ne ide mi se dalje, ali moram
Reka nas nosi bez našeg pitanja

Sada sam pred tobom i on me ne zna
Misli da je daleko od mene
“Misliš da moje srce nije za tebe”
Ne pitaj me mnogo
Samo bi poljubac resio sve.

Leave a Reply

