Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Ponovo

Konačno sam sama sa sobom
Više bih volela da sam sa tobom
Lepo je i ovako, jer si mi u mislima
Uspomena na tebe je sasvim dovoljna.

Otišao si daleko, a ja čekam
Čekam jer znam da ćeš doći
Ni okean mi nije veliki,
More može da se prepliva.

Sedim i gledam u Mesec ili Sunce,
Oni te gledaju danju ili noću,
To mi znači kao da te ja gledam
Tako si mi blizu, a ti to ne znaš.

Ovo sam jedva priznala sebi
Ne znam da li bih mogla i tebi
Svaki put skupim malo snage
Krenem da ti kažem, ali ne.

Ovako je malo bolno,
Ali je i ovako lepo
Ja čekam kada ćeš ponovo
Ja osećam da ćeš ponovo.
Ja znam da ćeš biti u mom zagrljaju.

 

Leave a Reply

