Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Gde je romanitka?

Svi znate koliko sam ja osoba, koja je zaljubljiva i koliko je posvećena ljubavi. Još uvek sam nevina, jer želim da se potpuno posvetim svom mužu i porodici. “Staromodna”, “konzervativna”, “zatucana”, “primitivna”, kažu ljudi, koji su posrnuli i koji mi zavide, jer čuvam svoje dostojanstvo i čestitost. U današnje vreme praznih veza od danas do sutra dve grupe ljudi se izdvajaju: oni koji imaju i koji nemaju seks, a želeli bi da ga imaju. JA kao osoba, koja je lepa i atraktivna i nevina činim treću grupu osoba, čiji sam ja jedini član, a to je da ja tražim iskrenu ljubav. Pošto se nisam do sada udala, jasno je da nisam našla pravu ljubav, ali ne odustajem. U vezi sam sa oovim dečkom i jako mi se sviđa, ali ako se pokaže kao neki loš čovek, jednostavno, idemo dalje. Bolje je biti srećna usedelica, nego tužna zavodnica, a to važi i za muškarce.

Razmišljala sam danas kako je romantika nestala. Ima li je? Svi mogući gestovi su već probani i viđeni. Povremeno neko uradi neku ludoriju, pa to objave na vestima, jer nemaju šta drugo da kažu i to ne vređa Vučića i kompaniju, koji eto, omogućavaju indirektno da se neko bavi i nekim nebitnim stvarima.

Razlog zašto se to pitam je dečko, koji mi se sviđa/o. Taman pomislim kako je -ao, a ono ispadne -a. Baš imam sreće. Nekada mi je skidao zvezde sa neba, a danas se jedva javlja. Našao je neku devojku i sad je kao posvećen njoj, a ja sam toliko bila posvećena njemu i nisam želela da ga povredim i zato sam ga odbila od sebe. Nisam želela da ga neko smatra manje vrednim zbog bilo čega, zbog bilo koga. Danas njega nema. Kako je moguće da je neko sposoban da izjavljuje toliko ljubavi i to jednostavno nestane. Zar je ta romantika postala samo sredstvo, a ne cilj?

Leave a Reply

