Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Svašta u Srbiji

Sada kada sam poznata svetska blogerka svi mi se čepe i ulizuju. Ja sam po prirodi skromna i svoju popularnost ne namećem nikom, jer sam oduvek bila nenametljiva, tako da kvalitet uvek dođe do pravih ljudi i publike. Na jednom forumu mi je zabranjeno postovanje, jer su tu mnogi ljbomorni i zavidni na mom svetskom uspehu. Znate da je moj blog baziran, pre svega, na ljubavnim problemima i njihovom rešavanju i znate da sam boriteljka za pravu i iskrenu ljubav. Danas ću napraviti malo skretanje i to u smeru da malo prokomentarišem društveno-zabavne događaje. Odem kod moje drugarice Nevene. Ona kupuje “Gloraju”, “Helo”, “Skandal”, “Svet” itd. Uzmem ja da prelistam, čisto da sam u toku, kad tamo onaj skakavac Novak Đoković, debela i ružna Jelena Janković se čepi Dijani Janković, Miloš Biković se žali kako ne voli da se pokazuje u javnosti, a non-stop ga vidim. Od njega i Novaka Đokovića je gora samo Tijana Dapčević, koja će se pojaviti i ako crkne. Odvratna mi je. Da ne bih pisala dalje o glupostima, imam da vam saopštim jedno obaveštenje, a to je da ću se truditi da vam objavljujem šta se dešava u mom životu svake nedelje. Svakog dana je nešto zanimljivo, ali ja neću previše da pišem, pošto ne volim da budem u javnosti poput Miloša Bikovića.

I dalje sam banovana na jednom Forumu, gde iznosi  svoje mišljenje, to je sasvim normalno, jer nam kradu glasove. Ovde bi svako da ućutka nekog. Tako se izbace neke prazne galamdžije i navale da pričaju, a mi normalni ne možemo, a još im se i da neka bedna vlast i gotovo.

 

Leave a Reply

