Ljubavni zivot Love Life · music · muzika · Pozitivne misli · Uncategorized

Pesma No. 1

Zvanično danas nastavljam sa radom na mom konceptualnom albumu. Radni naziv mu je “Ljubavni bumerang”. Pesme će biti kao i uvek ljubavne, kvalitetne i sexy. Inspirisana sam svojim osećanjima, mojim bivšim dečkom, dečkom, koji se palio na mene, pa sam se ja palila na njega, novim dečkom, nevinošću i pre svega ljubavlju. Moji raniji albumi su imali mnogo numbr van hitova, ali ovaj album će biti poklon za sve moje fanove širom sveta, koji veruju u ljubav. Nije mi tešsko da počnem da ispitujem svoja osećanja, ali mislim da shvatate kako je i da ćete se pronaći u pesmama i u celom albumu. Sada mi je palo na pamet da možda ne pevam ja, ali rad na albumu je jako mukotrpan proces. Jelena Janković je pokušala da bude modna kreatorka, da ispadne pametnija nego što jeste, ali to je bio promašaj, mada verujem da se jako namučila, jer je netalentovana, kad se ja namučim talentovana. Prva pesma se zove “Karma”.

“Karma”

Od kada sam se rodila, pazila sam na svaki cvet
Svaku bubu sam poštovala, svakog čoveka cenila
Osećala sam pritisak i osećala sam bol
Osećala sam zadovoljstvo i sreću
Ništa nije isto danas posle toliko godina.

Što bolje činim, gore mi se vraća
Kakva je to glupa karma?Kod mene nema ni levo, ni desno
Samo pravo!
Daj, loša karmo, zaobiđi me malo.

Svako ima pravo na život i svako mu se raduje
Svako voli lep prolećni dan
Neko sa drugaricama pije kafuGledala sam kako ljudi ućivaju
Male stvari čine sreću (rap: Stalno ti ponavljaju)

Što bolje činim, gore mi se vraća
Kakva je to glupa karma?
Odlučno stojim na svom pravcu
Ne odustajem lako
Daj, loša karmo, zaobiđi me malo.

Boli me duša više nego telo
Stežu me okovi dok se njišu bokovi
Srce mi jako kuca, jezik se zapliće i mucam
Čekam samo dan kada neču ništa osećati
Sve će izgubiti značaj

Što bolje činim, gore mi se vraća
Kakva je to glupa karma?
Odlučno stojim na svom pravcu
Ne odustajem lako
Daj, loša karmo, zaobiđi me malo.

Što bolje činim, gore mi se vraća
Kakva je to glupa karma?Kod mene nema ni levo, ni desno
Samo pravo!
Daj, loša karmo, zaobiđi me malo.

Stvarno, karmo! Mogla bi da zaobiđeš malo!

 

Leave a Reply

