Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Tinejđerska ljubav

Mnogi od vas, dragi moji, zabrinuli su se zašto ja ne pišem. Kao i uvek protiv mene se vodi progon, tako da ću ovaj tekst objaviti ne samo ovde, već i na mom zvaničnom blogu, ali i blogu Krstarice. “Zašto neko ukida moju reč?”, pitate se sigurno svi. Odgovor je jednostavan: ja sam iskrena i neiskvarena, a zloba kod ljudi je ono što ih pokreće, tako da zlobni ljudi pokušavaju da uguše nas dobre, odn. mene. Moje teme ne pišu o seksu i razvratu, već o iskrenoj ljubavi, koju želimo da podelimo sa drugom osobom.

Nisam bila sigurna kako da nazovem ovaj moj blog. Htela sam nazovem “Slatkiši”, “Ljubavne igrarije”, “Čisto srce”, “Roditeljski mobing”, ali sam se na kraju odlučila da ga nazovem ovako. Ipak, glavna tema su tinejđeri i njihova tinejđerska ljubav, odn. zabrana. Nešto kao Romeo i Julija, a i njih dvoje su bili tinejđeri. Pomislila sam kako ti napucani tinejđeri misle da imaju neke ozbiljne ljubavne probleme. Kada sam bila mala devojcica i tinejđerka, ja se nisam mnogo potresala oko ljubavnih problem, već samo oko ljubavi. Ja shvatam da nismo svi isti.

Ćerka mog bivšeg dečka je zaljubljena u jednog dečka. Ne koristim takve reči, ali bih tog dečka opisala kao šmokljana i kilavka. Svaki čas mu nešto fali. Ima 17 godina, a tako zanoveta. Šta li će biti kada bude imao 25 godina ili više? Pored toga, prava je mamina maza, a izigrava nekog šmekera u školi. Tako se ćerka mog bivšeg dečka zatresakala u njega do ušiju, međutim, njena majka je protiv te veze. Ona ne može da ga smisli. Ja bih dodala da ima i zašto, međutim, ćerka mog bivšeg dečka mi se obratila za pomoć, a ja je kao podržavam, jer mislim da je to prava ljubav, ali sam sigurna, da čim njenoj majci smeta nešto, to je sve onda sasvim u redu. Znam kada sam bila u vezi sa njenim tatom, stalno je nešto zanovetala i prenemagala se.

Sada mi je ispričala ćerka bivšeg dečka, kako njen dečko neće prvi da je zove. Ona ga je ranije zvala, ali sada hoce ona da ima pžnju, jer misli da će biti u vezi za ceo život. Nisam imala snage da joj kažem da je glupa, ali najbolje će shvatiti iz iskustva. Njena majka ne može da smisli tog malo, jer je stvarno dosadan, ali se žena ograničava zbog deteta. Šta da radimo?

Leave a Reply

