Ljubavni zivot Love Life · music · muzika · Pozitivne misli · Uncategorized

Ljubav sa severa

Nastavljam sa radom na mom konceptualnom albumu. Nisam pisala blog, ali sam jako aktivna na tviteru, gde sam već postala uticajna tviterašica. Borim se za prava ljudi, biljaka i životinja i ljudi to poštuju. pre svega, cene moju iskrenost i posvećenost. Kao što zante jako sam zaljubljena u jednog dečka, a ovaj moj novi konceptualni album predstavlja sva moja ljubavna osećanja, koja imam. Ova pesma je posvećena, jednom dečku, kojem sam se sviđala, ali se on ohladio, a ja se zapalila. Ime joj je “Ljubav sa severa”. Nadam se da će on shvatiti dubinu mojih osećanja.

Ljubav sa severa

Moj dragi, stajala sam i gledala u planine.
Čekam da dođeš sa severa kroz zrela polja ječma
Dok te čekam vidim da i nebo nije daleko
Verujem tada da ništa nije nemoguće
Verujem da mogu da dotaknem Sunce

Ali tebe nema, ti ne dolaziš
Moje srce se steže
Ne pokazujem bol, ali grč u grudima kaže mi sve
Želim da dođeš, a tebe nema
Nema te.

I kada se skupe oblaci i donose kišu
Dok drugi beže, ja stojim i gledam u oblak
Oblak, koji je i na tebe puštao kišu
Više mi nije ni hladno, nisam ni žedna
Srećna sam kada vidim taj oblak, jer si ga i ti video.

Ali tebe nema, ti ne dolaziš
Moje srce se steže
Ne pokazujem bol, ali grč u grudima kaže mi sve
Želim da dođeš, a tebe nema
Nema te.

Moj dragi, radujem se Suncu, jer isto oboje vidimo
Želim da vidim tvoj osmeh i rupice na licu
Ti sijaš u mojim noćima i očima
Dok se tišina provlači kroz prazan vazduh
Hoću da osetim tvoj miris i uhvatim te za ruku.

Ali tebe nema, ti ne dolaziš
Moje srce se steže
Ne pokazujem bol, ali grč u grudima kaže mi sve
Želim da dođeš, a tebe nema
Nema te.

Leave a Reply

