Ljubavni zivot Love Life · muzika · Pozitivne misli · Uncategorized

Uz VAS

Dobila sam mnogo poruka na moj imejl u kojem me kritikujete i smatrate da sam zanemarila blog zbog Tvitera. Moram da vam kažem da to nije istina i da vas ja i dalje jako volim. Pre svega, želim da vam kažem da sam angažovana na pisanju pesama za moj novi konceptualni album, tako da ne pišem mnogo blogove, jer na taj način svoju energiju usmeravam u nekom drugom pravcu, a ne u pravcu stvaralaštva, koje obeležava istoriju. Ne smem da vam pišem o mojim ljubavnim problemima, jer su to pravi problemi, a ne smem ni da vam kažem o nekim novim muvanjima.

Jednostavno trenutno sam malo na Tviteru i tu sam za kratko vreme postala uticajna tviterašica, čak su me i neki likovi blokirali, jer sam ih raskrinkala. Znate da je volim da kažem istini u oči.

Leave a Reply

