Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized · World policy

Zaborav

Odlučila sam da napišem večeras dva teksta, a možda ću napisati i pesmu. Kao vrhunska muzička stvarateljka i poznata svetska umetnica za mene je pisanje pesama kao pranje zuba ili nanošenje ajlajnera. Umetnička sam duša i šta drugo da vam kažem. Ovaj prvi tekst sam odlučila da posvetim mom bivšem dečku iz Izraela. Znam da sam rekla nekoliko puta da je sve gotovo, ali on je mnogo sladak, tako da to njegovo neprestano zivkanje nekako čini da ne budem tek tako ravnodušna. Pričala sam kako je trebalo da se venčamo i sl. to neću da ponavljam, ali ću vam ispričati šta mi se sinoć desilo. Znate da je moje opšte pravilo da govorim samo na jeziku države u kojoj se nalazim trenutno. Ako sam u Danskoj na danskom, u Španiji na španskom, a na Islandu islandskim jezikom, koji mi je mnogo simpatičan. Jedini izuzetak je engleski, jer ceo svet nešto natuca taj engleski, pa i ja kada sa nekim razgovarama, a on ne govori jezik koji trenutno govorim, onda se sporazumevamo na engleskom i tako to funkcioniše. Međutim, više godina nisam bila u Izraelu, a sinoć sam se čula sa bivšim dečkom i on mi je kao i uvek izveštaje o njegovom bednom konobarskom životu, nerazumevanju, našoj budućnosti, koja se nije ostvarila i o debeloj ženi, koja me mrzi, a koja je podla i misli da se lepo smeje, tera ih da pričaju italijanski, jer je ona Jevrejka iz Italije i ono što me nervira je njen troslovni svet. Sve naziva samo sa tri slova. Ceo svet tako opisuje i jako me nervira zbog toga i onih njenih konjskih zuba. Pored toga, ona je počela da radi u nekoj farmaceutskoj mafiji i truje svet kao što oni to i rade, a najgore je što je mnogo dosadna, podržava gej parade, druži se sa mesijancima i izigrava neko ludilo slobodoumnosti. Ne mogu nikako da podnesem takve osobe. Njegova rodbina mene obožava sem njegovog pokvarenog ujaka, koji živi u Francuskoj i koji je sprečio naš brak, jer sam ja hrišćanka, a tvrdio je da nije normalno da on ima 25 godina, a ja 12 godina. Još se drznuo da mi kaže da JA nisam bila dovoljno zrela, a JA sam njegovog sestrića naučila da se ljubi. Taj njegov ujak je kao nešto bitan u nekoj jevrejskoj zajednici u Francuskoj i on je oličenje Jevrejina, kojeg svi mrze, ali zato što je bas negativan i loš čovek. Moj bivši dečko nije tada ni prstom mrfnuo dok je ovaj njegvo ujak davio i davio kako naš brak nije prirodan, a JA znam da je on mene mrzeo, jer sam hrišćanka, a prihvatio je ovu debelu smaračicu. Kad gledam njihove slike sa svadbe sve mi se smuči. Jednostavno, neću dalje da pričam o nebitnim osobama i pre svega lošim.

Dakle, čujem se ja sa bivšim dečkom. On kao govori engleski, ali ja njega i ne slušam šta priča, nego samo njegov glas i kada se gledamo preko skaipa ja ga netrepćući gledam, jer je mnogo sladak. Dok smo pričali u jednom trenutku, htela sam nešto da mu kažem i shvatila sam da me je toliko zaneo da sam sa njim pričala na hebrejskom i zaboravila sam jedan glagol kako se kaže. Jako sam se uplašila, jer sam pomislila da će moje uspomene nestati i da ću napustiti moj Izrael zauvek. Danas u svetu punom sukoba i nasilja. Opasnosti. Napada muslimana i Rusa na svet i Evropu, pomislila sam da ću zaboraviti zemlju gde sam provela najlepse godine, imala prve ljubavi, išla u vojsku da je branim od paletinskih mrava. Nisam mogla lepo da spavam. Nisam mogla da nađem svoj spokoj cele noći. Sada se muvam sa jednim slatkim dečkom. Ne znam da li da prekinem muvanje ili da ipak budem sa njim.

Leave a Reply

