Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Opet isto

Juče sam rekla da ću napisati pesmu “U prolazu”, jer sam videla jednog mnogo slatkog tipa. Osetila sam da je on za mene i reči pesme su same počele da nadolaze. Uvek sam govorila da talenat se sam pojavi. Tako je i kod mene. Nikada se nisam nametala, ali su mi se svi nametali i želeli su da budem zvezda njihovog neba, jer sam rođena zvezda. Holivud, Rio, Kan, Atina ili Tel Aviv, ja sam svuda zvezda. U Jerusalimu me je posetilo više ljudi nego sve one crkve i pećine, jer sam zvezda.

Moja čarolija je jednostavnost, poštenje, iskrenost, čestitost, lepota, prirodne obline i prirodne usne. Prorodna sam plavuša, ali malo povremeno ofarbam koju ili izvučem po koji pramen i onda sam potpuno vamp. Zgodna sam. Imam velike grudi i nenametljiva sam. Jednom rečju, ja sam zgodna ženska i to je to. Ipak, nemam mnogo inteligencije, ali imam talenat za igru i pesmu. A imam talenat i za tvitovanje, a kao što vidite i za blogovanje. Blog mi je malo stavljen u stranu, ali se mnogo posećuje. Svakodnevno pregledam statistike.

Odlučila sam da napišem dva slučaja. Jedan je o mom dečku, koji mi se sviđa, a drugi je o mojoj najboljoj drugarici Brani i njenom bratu blizancu, koji mi je najbolji drugi i njihovom tati, koji me proganja, jer je zaljubljen u mene. Staviću njegovo tajno ime Đimbo. 

Znate da stalno razmišljam o ovom dečku koji mi se sviđa. Pre par nedelja sam otkrila jednu njegovu lošu osobinu, u moru loših osobina, ali sam večeras baš inspirisana da je spomenem. On je jako sujetan i voli da se predstavi kao obrazovan, a prosečno je obrazovan. To me jako nervira, pošto ja moram da pazim da ga nekako ne uvredim, kada izlažem neke svoje ideje. On je priglup, pa ja moram malo da prikočim. To me nervira.

Drugi problem je sa Đimbom. Kad god odem kod ovo dvoje on se mota i stalno je u gaćama, posebno leti. Ne nosi majicu, a vide mu se dlakava leđa. Jednom sam rekla da volim ćelave muškarce i on se povampirio, jer je ćelav. Slao mi je njegove selfije po celu noć i dan, sve dok mu nisam poslala Milankin selfi. Tada je odustao.Kada je rođendan Brani i Branku, mi ih zevemo B&B, Đimbo samo hoće da igra sa mnom. Tada nosi sive ili crne, ali uglavnom sive pantalone, belu košulju i kravatu. Onda me pita da li mogu da mu skinem kravatu. Ja to uradim, jer mi je glupo da pravim skandal pred ostaim roditeljima. Onda on raskopča košulju dva dugmeta i igamo neki ples. Pri tom vide mu se dlake na grudima i to mi je odvatno, kada mi stisne dok igramo. Onda mu ja kažem da sedne i odigram mu lap dens. Onda on ustaje ponosan i niko drugi me ništa ne pita. Svi stoje i gledaju, a on se pokvareno kezi. Danas je krenuo da me poljubi, jer je rekao da sam ga provocirala mojim ponašanjem i garderobom. Bila sam oskudno obučena, priznajem, ali to je zbog toga što je on tražio da budem. Rekla sam mu da ne želim da se ljubim sa njim, ali on me je stisnuo onako u gaćama na dlakav stomak i krenuo je da izvlači svoj debeli jezik. Jezik mu je rumen kao praška šunka. Ja sam ga odbila. Lupila mu šamar i otišla. Da li da ga prijavim policiji? Da li u Srbiji postoji smrtna kazna? Plašim se da ga ne ubiju, iako je dosadan.

 

Leave a Reply

