Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Preko stomaka do zvezda

Nisam se dugo javljala, zato što se svašta izdešavalo u mom životu. Učim biohemiju i potpuno sam izgubljena. Dečko, u kog sam zaljubljena je bio sa devojkom na moru i još mi se nije javio. Međutim, ja verujem u ljubav, pa sam odlučila da mu priredim iznenađenje. Odlučila sam da naučim da pravim pitu. Zato sam otišla kod mame mog bivšeg dečka, koja je Bosanka i ona mi je pokazala kako se razvija pita. Brzo sam ukapirala, jer sam imala 20 odn. TB iz domaćinstva u školi. Bila sam najbolja, a profesorka me je obožavala. Bila sam u vezi sa njenim sinom, koji je baš bio sladak. Nas dve smo po ceo dan pravile kolačiće, ali sam ja bila zaposlena, pa sam slala moju kućnu pomoćnicu da i ona nešto nauči. To je jako dopalo mojoj profeorki. Kada sam bila u Švajcarskoj u školi, imala sam 6 iz domaćinstva, a u Kanadi sam imala A i to +. Tradicinalna sam i to je i uticalo da se kod mene razviju domaćinske navike. Čak su i Amiši uzimali recepte od mene, jer sam ja veganka celog života.

Tako sam naučila da pravim pitu: sa sirom, sa krompirom, jabukama, višnjama. Kada dečko koji mi se sviđa bude došao kod mene uživaće u tim specijalitetima, jer ću ja to sve lepo pripremiti. Čak je i moja kućna pomoćnica išla na obuku kod mame mog bivšeg dečka. Ona je zanovetala, bunila se, ali na kraju je morala da popusti, jer sam joj rekla da je lagala u CViju da zna da pravi pitu, a ona samo zna da napravi pogačice s čvarcima, koje ja ne jedem, jer sam veganka, pa kada pravi te pogačice, ja stavim kikiriki umesto čvaraka. Nisam luda da pojedem jadnu životinju, koja je rasla, jela i radovala se životu.

Leave a Reply

