Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized

Kobno čuvanje deteta

Poznato je da sam ljubiteljka dece, ljudi, biljaka i životinja. Danas sam se super zezala ceo dan. Imam uskoro biohemiju da polažem, pa sam se više premorila od ugljenih hidrata, masti, proteina, aminokiselina, hormona, mikroelemenata itd. Jako dosadno. Imam neku profesorku, koja je dosadna, a da ima neki asistent, ja bih ga smuvala i položila biohemiju, ali na tom fakultetu su ili ružni muškarci ili pederi. U te pedere mogu da svrstam i devojke, koje su ružne. Ja sam tamo, kao i svuda najlepša i najzgodnija, ali meni nisu važne te prolazne stvari, već moja iskrena i naivna duša. Zbog svoje naivnosti, iskrenosti i dobrote, često nastradam, a to mi se baš danas dogodilo.

Poznato je da volim decu i da bih volela da se udam i imam puno, puno dece. Dečko, u kog sam zaljubljena ima neku devojku i sve redje mi se javlja. Ja koooliram, jer se plašim da će moja iskrena strastvena reakcija imati kontraefekat i još više ga odbiti od mene. On nije svestan koliko sam ja zaljubljena u njega. Toliko sam zaljubljena da poželim da ga mrzim, a onda sebi kažem da ne mogu da ga mrzim. Verovala sam da je najbolji, a onda je ispalo, da baš i nije dobar čovek. Tako se on sada muva sa tom devojkom, a ja se mučim sa biohemijom. Odlučila sam danas da odem do moje najbolje drugarice Cece. Ceca je malu čudna žena. Prilično je konfliktna i ima neko debelo dete, koje jako volim. On mene obožava kao i svi ostali. Uvek svima kaže kako se sa mnom dobro provodi, a ja ga ponekad vodim u provod. Ne voli šoping, ali voli da jede. Ja mu kupim neku masnu picu i on se sav obraduje. Voli da bude debeo. Još ide i na neki sport. Mislim da je karate ili odbojka. Nisam sigurna, ali znam da pokazuje nešto rukama. Ja sam sa njim odkada se rodio. Njegov tata je grozan i debeo. Ne mogu da ga smislim. Ponekad pomislim da on nema nikog na svetu sem mene. Radim ponekad domaći sa njim. Često dobije peticu, ali i keca, kad radi sam, jer je on bez mene sasvim glup. Zatucao se u taj sport i ništa ne uči. Moja najbolja drugarica Ceca i njen debeli muž njega uopšte ne motivišu da radi bilo šta u životu, osim da jede meso i da bude jos deblji. Nije to dete ni bitno toliko za ono što se danas dogodilo.

Odem ja kod Cece da malo proćaskamo, a ona kaže meni: “Pevačice, možeš li da odeš do škole i dovedeš moje debelo dete kući, ja moram da ribam kupatilo.” Volim tog malog i baš mi je bilo drago. Išla sam i ranije kod njega u školu i bilo je baš super. Uvek upoznam nekog zanimljivog.Tako je bilo i danas. Čim sam došla, okupilo se oko mene desetak tata, koje su ćaskale sa mnom. Ja sam bila malo atraktivnije obučena, jer sam danas išla kod moje najbolje drugarice Mice, koja se preudala za kuma njene komšinice sa trećeg sprata. On je super frajer i lovator. Vozi neki super đip, pa sam otišla da je posetim. Udala se pre pet meseci, a ja nikako da odem kod nje. Obukla sam se malo izazovnije, jer sam zgodna i lepa. Ali neću da dužim. Vraćam se na temu.

Dok sam čekala to Cecino dete. Prišlo je nekoliko tata kao i obično. Dok sam prilazila školi, primetila sam jednog slatkog tipa, koji igra igrice na mobilnom i ima bradu, jedan je izbeglica ih Hrvatske, jedan je Anđin sin, ne Bredove, jedan je bivsi vaterpolista, jedan ima firmu na Kajmanskim ostrvima, a jedan ima servis. Tako smo se mi lepo našli i ćaskali. Zaneli smo se i otišli u obližnji kafić. Sa ovim jednim treba da idem za vikend na Palić. Odjednom, zazavonio mi je telefon. Setila sam se da je trebalo da idem po Cecino dete. Videla sam Cecin broj. Javila sam se i rekla da sam trenutno zauzeta i da ću se javiti. Došla sam tamo kod škole sa tatom od nekog Mihaijla ili Saše, nisam baš slušala šta je pričao o tom detetu. Ispred škole, nije bilo nikoga. Nisam smela da zovem Cecu da me ne ubije, a nisam mogla da prijavim policiji, jer sam zaboravila kako se taj mali zove. Ja sam po prirodi odgovorna, pa sam se baš izenrvirala. Ne možete otići u prodavnicu da kupite neko novo dete. Do dete se rodi!!! Ja sam ušla u školu i tetkice su mi rekle da je učiteljica kontaktirala njegovu majku telefonom. Ja sam brzo otišla kod Cece, a Ceca je htela da me ubije. Rekla mi je da ne znam da čuvam decu, a ja sam baš super s decom i da mi više neće dati da čuvam to njeno dete. On je plakao i rekao: Ja mnogo volim Cicu i svi je vole u školi. I ja sam se onda rasplakala. Zagrlila sam ga i rekla mu da ga volim. To je i on rekao, a Ceca je rekla da mi je ovo poslednja prilika i da, ako ga jos jednom zaboravim kao što sam jednom u šoping, bioskopu i na nekim igricama da neće pričati sa mnom. Još je rekla da sam neodgovorna, a to nije tačno. Ja sam samo zaljubljena.

Leave a Reply

