Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Pogrešan čovek

Umalo da na pišem broj, koliko sam izgubljena i sluđena, zbog ovoga što mi se desilo. Krenuću od početka, pa ćete shvatiti o čemu je reč.

Spominjala sam vam da povremeno idem na plivanje sa nekom od mojih najboljih drugarica. Uvek tu ima neko ko me muva, ko mi je sladak, ko mi se nabacuje, ali i ko mi se sviđa. To je sve normalno. Ja sam zgodna, lepa, atraktivna i napucana. Ne nosim tange na javnim bazenima. Ponekad nosim dvodelni kupaći, ponekad jednodelno, ali nikada ne pokazujem grudi javno, jer nije baš to lepo. Par puta su mi prigovorili neki momci da ce mi spasti gornji deo, ali šta da radim, kad imam velike grudi. Prirodne su, nisu silikoni. Mnoge devojke mi zavide, a momci hoće da ih pipnu, ali ja kažem da hoću i ja da pipnem, pa se oni povuku. Namazana sam, zar ne? Da pređem ja na stvar. Danas sam išla sa mojom najboljom drugaricom Majom na bazen. Ukratko ću vam opisati Maju da zante s kim imate posla. Nas dve se družimo baš dugo, već se i ne sećam. Ona ima ćerku iz prvog braka sa nekim propalim fudbalerom. Živela je s babom u stanu i jednom prilikom ju je izbacila iz stana, jer je mislila da će tako da se domogne drugog stana, ali njen plan se nije ostvario, pa sada ona živi u tom stanu, iz kojeg je ibacila babu i kuka okolo kako nema pare, a smuvala se s nekim klincem, koji je toliko pun love da će celog života sedeti i brojiti pare. Trenutno se muva sa nekim matorim proplaim fudbalerom i podržava ovu sponzorušu, koja proziva Alberta Nađa. Sve je bilo super, dok je bilo love, onda on ne valja. Takva vam je i Maja, ali nas dve se družimo tako bez veze. Ja njoj to i kažem, a ona meni kaže: “Pevačice, neka on plaća, a ja ću dalje da razmišljam šta ću.”

Dakle, sada znate kakva je Maja. Da ne kažem opajdara, ali kao drugarica jeste koristoljubiva, samo ja to držim na odstojanju. Danas smo otišle na plivanje posle tri nedelje zajedno. Tu sam snimila jednog tipa, koji je stvarno sladak nekoliko puta ranije, tako da sam videla kakvu opremu ima i onda sam se spremila da vidimo ko je i šta je. Uveli su neko glupo pravilo da mora da se nosi kapa. Ja je već nosim, jer mi je kosa duga i plava, ali muškarci. Ne znam onda kako da razaznam koga, pa sam jedva pronašla ovoga moga. Kada smo čekale ispred ulaza videla sam jednog mnogo slatkog tipa sa BMW. Baš onakvi tipovi kakve ja volim. Sladak, bogat i malo izgubljen. Rekla sam Maji da obrati pažnju da ga nađemo na bazenu, ali kada smo se presvukle i izašle u salu, nije ga bilo. Bilo je mnogo slatkih tipova, ali nisu bili on, ali je bilo i nekoliko sa opremom, tako da nisam znala šta da radim. Nisam znala koji je koji. Učinilo mi se od jednog u plavoj kapici da je on. Maja je isto mislila da je to ovaj i nas dve smo se premestile blizu njega. Plivale smo, malo se brckale, a voda je hladna. I ja sam sve vreme gledala njega i njegovu crnu kapicu. Mislila sam kako je sladak i kako ćemo otići posle na piće, pa kod njega u stan. Srećom, išle smo Majinim kolima, pa sam mogla odmah da idem s njegovim autom. Sve je bilo savršeno. Baš mi se svideo. Kada je ispivao jednu dužinu pogledao je u mene i nasmešio mi se. Nisam mu videla oči od onih glupih sivih naočara, ali je baš imao lep osmeh. Videla sam da je zgodan. Prosto sam se zaljubila. Ja sam se smeškala. Nije mnogo stajao. Baš je bio super. Pomislila sam kako će i nama biti super. Posle nekog vremena je izašao iz bazena. Malo mu je telo bilo kao kod dede, ali ok, on je stariji od mene. Istopila sam se.

Kada je skinuo kapu i naočare, videla sam da je potpuno pogresan čovek. Sve mi se srušilo u momentu. Možda mu je penzija 30 hiljada pre Vucicevog otimanja. Nekako sam ga iskooolirala, ali sada ću morati da budem pažljiva u vodi.

Leave a Reply

