Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Fake

Odlučila sam da napišem blog o jednoj mojoj najboljoj drugarici Daci. Imam nekoliko najboljih drugarica koje imaju nadimak Daca, ali ova Daca je diplomirala špansku književnost i poziju 19. veka u Parizu, a pošto je to beskoristan fakultet povremeno je radila sa mnom i studirala život. Za razliku od mene, koja sam čuvala svoj obraz, ona je bila vrlo popularna devojka. Upoznale smo se u Sen Tropeu 2004. godine. Ja sam tada bila maloletna, ali sam normalno nastupala u striptiz klubovima kao Igračica i Pevačica. Mnogi su želeli da vode ljubav sa mnom, ali znate da sam ja tradicionalistkinja i nema ništa bez prstena i crkve, odnosno pre braka. Zaljubljena sam u jednog dečka, to znate, ali ma, koliko zaljubljena, NIŠTA dok me ne zaprosi i ne udam se kako treba.

Dakle, Daca i ja smo radile zajedno tri meseca, ona je posle našla nekog Arapina, pa se šepurila po Azurnoj obali i nikom se nije javljala. Ja sa Arapinom ne bih ni u ludilu bila. Znate da sam odrasla u Izraelu i da sam tamo išla u vojsku, doduse tada sam još bila mala, ali moj odnos prema Arapima j takav, jer sam ih upoznala, dok sam živela tamo i jer su razneli autobus u kojem je bila moja najbolja drugarica, a mogla sam i ja da budem i da se ne družim sada sa vama. To je strašno. Išle smo svakog dana u školu, radile domaći, išle na balet i jedna budala se nađe i ubije moju Klaru ni krivu ni dužnu. Dakle, ja NIKADA ne bih imala NIŠTA sa muslimanom. Oni su teroristi i najveće svetsko zlo.

Tako, kad sam došla u Srbiju, onda se pojavila i Daca. Vucarala se s mnogima u njenom komšiluku, mnogima, koji su kao neki krem ili đet set ovog društva. Zamilite kakav je to đet set u kojem imate Vericu Rakočević, Kebu, Tatjanu Vojtehovski, Tijanu Dapčević, Karleušu, Lepu Brenu i, naravno, Đeja. Tako se ona vucarala sa sportistima itd. Sada je odlučila da se uda i dođe ona kod mene pre neki dan po savet: “Cico, odlučila sam da se udam za jednog fudbalera. Ima puno para, otac mu je umro, a majka mu je matora, pa će brzo da odapne, a onda ću da se dobro provodim u životu. Sad joj titram dok se ne udam, ali ona je rekla njenom sinu da mora da oženi nevinu devojku. Razmišljala sam da uradim himenoplastiku, pa sam htela da pitam tebe, kao poznatu nevinu devojku i strčnjakinju za nevinost i čestitost, kako je to biti nevina” Ja sam njoj rekla da nije trebalo da pravi veliki uvod i da me jasno i glasno pita šta hoće, jer ja nemam vremena za zamajavanje. Ja sam joj rekla da je njena stvar šta radi, ali da vodi računa, jer se oseti kad je neko polovnjača. Ona je rekla da sam JA ljubomorna na nju i da će uraditi ipak tu operaciju. Kada je uradila došla je kod mene i rekla da će da se uda za nekog fudbalera.

Ima sreće pa su fudbaleri glupi.

Leave a Reply

