Ljubavni zivot Love Life · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized · World policy

Mizoginija u Srbiji

Cenzura i progon osoba, koje drugačije misle se nastavlja. Tako su mi izbrisani postovi zbog moje borbe za ravnopravnost živih bića i u ovom slučaju protiv mizoginije. Jedan od članova Foruma Krstarica je nahvalio svog rođaka ginekologa, koji je pregledao “deset iljada komada”, ne osoba, nego komada na svom stolu, a još ga kvalifikuje i to što je otac četvoro, ja bih rekla jadne i nesrećne dece sa takvim ocem, dece da on skupi aforizme i objavi knjigu u kojoj su oforizmi o ženama.

Ja sam pokušala da skrenem pažnju vidite komentar dole i blog, ali je to izbrisano da bi se uklonili tragovi, pošto se očigledno podržava mizoginija i cenzura. Pritom, moderatorke su žene, koje brišu moje stručne postove o književnosti, a ovako uvredljive ostavljaju.

Izvolite, pročitajte i samo donesite sud. Taj koji hvali svog “vrlog” rođaka je obojen crvenom bojom. Meni se ne sviđa ta mizoginija, ali nije on kriv, već odgovorni n Krstarici, koji proganjaju MENE, koja pišem ozbiljne recenzije, a ostavljaju ovo seksističko ruglo.

Sirenje mrznje u Srbiji – Ponizavanje zena 

u danas 07:53 (27 pregleda)

Udjem jutros na nas omiljeni forum Krstarica u jedan od najomiljenijih podforuma “Knjizevnost” i tamo naidjem na jednu temu o poklonjenim knjigama. Ja sam htela da napisem koju sam knjigu dobila i onda procitam jedan post i ostanem bez teksta. Bez teksta! I to JA, koja je uvek spremna za borbu za ljudska prava. Evo ga post:

evo ti legendarne italijanske

zena koju mole – odbija, a koju zanemare – moliil narodna… zena je rodjena tri dana pre djavola il najbolja… zene su sposobnije da okaju svoj greh, pa su zato sposobnije da greshe znaci misli je skupio coek koji inace ima 4 dece, koji je video gole zene na svom stolu jedno deset iljada komada, koji je slusao sta mu pricaju iskreno il nesikreno, a kao mlad znam da je bio opasan macan… zato svaki aforizam u knjizi ima utemeljenje i to ono jako ko zemlja.

Autor jos istice “kvalitete” tog svog rodjaka, koji se mere brojem dece, njegovom profesijom i njegovom reputacijom “macana”. Pre toga, iznosi i njegov porodicni “pedigre”. Verujte, ja sam zgrozena. Jos gore je sto sam mislila da je taj decko cak i simpatican, a on kao njegov rodjak je jedan zenomrzac. Sta bi bilo da sam JA napisala ili neko drugi knjigu aforizama o muskarcima? Bila bih isfrustrirana, a on dok vredja zene je macan!

Moj komentar na taj post:

Nista odvratnije u svom zivotu nisam cula. Ginekolog, tracara i lazov. Uvek su mi bili odvratni ginekolozi i patolozi. To je bolesna vrsta ljudi. Ja odmah odavde mogu da ti kazem da on laze, jer nijedna zena kod ginekologa ne prica kao kod frizera. Odvratno! Drugo je to sto je on uzeo zene da opanjkava. U ovom drustvu, koje je seksisticko i izopaceno, u kojem postoje ljudi koji veruju u lazi jednog Vucica i u kojem zena sluzi samo za ponizenje i dokazivanje svoje snage, nasao se on mnogo pametan da objavi knjigu preko nekog prijatelja ili neke prijateljice, a verovatno neke isfrustrirane kao i on. On “je bio macan”, takav je macan bio da je morao da postane ginekolog da bi mogao da se nagleda dovoljno. Bio je jedan iskompleksirani ficfiric i pickopacenik. Ono sto je rekla ovde Jaca iz VB je mudrije od svih tih njegovih uvreda i baljezgarija, koje je “obradio” i odabrao. Treba da bude sramota i tu devojku, koja ti je to poklonila i tebe, koji uopste objavljujes ime tog pickopacnika, koji je zahvaljujuci vezama svog oca dobio priliku da se nasladjuje zenskim polnim organima, a pri tom je i jedan zenomrzac, jer samo neki zenomrzac moze da se ismeva zenama ili bilo kojoj polnoj grupi. Kada bih ja napisala da muskarcima se svo intereseovanje zasniva na tome koliki je kome i kome je veci, a ako je veci onda je homoseksualac, kako bi mene onde ocenio ti ili taj tvoj “duhoviti” zenomrzacki rodjak, koji trpa ruke objektima, jer su oni objekti u telo? Sram te bilo! Mene banuju mesecima ovde, zbog nekih gluposti, a ti dok ovde pises te gadosti nema veze. “Ima 4 dece”, pa vise vredi. Da li ima neku cerku? Je l’ i na osnovu cerki dosao do tih zakljucaka? A sta mu je rekla mama ili sestra? Ja sam jednostavno zgrozena. Zgrozena! Mozda on i nije otac toj deci. Jaca iz VB je inteligentnija od tog bolesnog doktora.

Ažurirano danas u 07:56, autor: Vrela Cica

Kategorije
Nekategorizovano
Leave a Reply

