Uncategorized

Cenzura na @Krstarica

[QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina][QUOTE=Vrela Cica][QUOTE=Nina]Poštovani,

Napravili ste prekršaj na forumu!

Razlog: dosta vise gluposti i provokacija
——-
dosta vise gluposti i provokacija i pisanja sa slovima u boji i bold
——-

Ovaj prekršaj, vredan 5 poen(a), može rezultovati ograničenjem pristupa sve dok ne istekne. Ozbiljni prekršaji nikada ne ističu.

Problematičan tekst:
[post]33181825[/post]
[quote][QUOTE=milkokv;33180299]cia je intervenisala, jer otkrivas stvari koje treba da budu skrivene.a to nekom ne odgovara.bolje budi oprezna rotsildovi svuda imaju svoje ljude,agenti cije se setaju knezom i kao razgledaju izloge a ustvari snimaju i prate[/QUOTE]
[B][COLOR=#EE82EE]Nije CIA, ja saradjujem sa Ciom. Razlog zbog kog ne dobijam Nobelovu nagradu je prosta zavist i ljubomora. Moj blog je poseceniji od tamo neko Dalaj Lame, koji samo retvituje citate.[/COLOR][/B][/quote]
Forum Krstarice[/QUOTE]
[B][COLOR=#EE82EE]Cao Nina,

Kako si, duso? Odavno se nismo cule.[/COLOR][/B][/QUOTE]

oooo hvala na pitanju dobro sam..kako si ti ?

i nemoj da se trudis da pises po forumu..sve dok pises u boji i bold slovima postovi ce ti biti brisani ..to vazi i za potpis..

cmokic i pozdrav[/QUOTE]

[B][COLOR=#EE82EE]Dobro sam. Iskreno, prehladila sam se i dugo me nesto drzi, ali je valjda takav virus.

Pisem, jer i drugi pisu, ali samo imas protiv mene nesto. Ja ne zameram, jer ne mozes ti biti toliko zla, koliko ja mogu da budem dobra.

Cmokic i pozdravcic! [/COLOR][/B][/QUOTE]
niko ne pise samo ti…[/QUOTE]

[B][COLOR=#EE82EE]Hau jes no. ;)[/COLOR][/B][/QUOTE]

Jos jedna molba.prekini da pises sa slovima u boji i bold…

hvala unapred ako prihvatis dogovor[/QUOTE]

[B][COLOR=#EE82EE]Nina, pravila su ista za mene i za sve. Kada i drugi prestanu, prestajem i ja.
Sada necu da budem cinkarosica, sama nadji ko pise.[/COLOR][/B][/QUOTE]
Nemam sta da trazim..ne pise niko osim na blogu a tamo je dozvoljeno

znaci, molim te da prekines da pises u boji i boldu i neces imati nikakvih problema..nece ti se brisati postoviu i neces u ban,zbog tvog kaprica i inata…
tvoje je da odlucis danas ili sutra

od mene veliki pozdrav[/QUOTE]

[B][COLOR=#EE82EE]Vidim i blog mi stalno brisete. Ne mozete na wordpressu. Sigurna sam da bi volela i tamo da mozes, ali nema veze. Na zlobu, odgovarm dobrotom.

Ja tebi saljem mali pozdravi, ali veliki poljubac. :kiss:[/COLOR][/B][/QUOTE]
Brisu ti se blogovi koji su neprimereni..tamo mozes da pises u boji i bold…
nisi mi odgovorila da li smo se dogovorile..[/QUOTE]

[B][COLOR=#EE82EE]Kada pravila budu vazila za sve, tada cu prihvatiti, ovako ja cu morati da se ponasam kako smatram d atreba, jer je boja moj umetnicki izraz. Ja sam ipak zvezda ovog foruma i mnogi ljudi dolaze ovde samo zbog mene.
Tekstovi su jako primereni. Ne znam sta bi bilo neprimereno u blogu o mom decku, a poznato je da ja nikada ne psujem i nikoga ne vredjam.[/COLOR][/B][/QUOTE]

Pravilo vazi za sve..pa ce vaziti i za tebe
Kako ne prihvatas dogovor ..bices kaznjena zbog ometanja rada Foruma
( postoji obavestenje vezano za pisanje sa bold i slovima u boji..procitaj )

a sto se tice da si ti “zvezda ovog Foruma” desava se da dan za danom stizu prijave na tvoje pisanje i na pisanje u boji i bold slovima..a modereatori na Politici i ostalim pdf-ima gde pises redovno ti brisu postove, koji su neprimereni i za kaznjavanje..a bila si i kaznjena na politici
…Toliko da si ti bilo kakva zvezda ovde..Bila bi zvezda kada bi prihvatila dogovor , i pisala kao sto svi forumasi pisu na Forumu i kada bi drugi citali tvoje postove..Ovako, zaista mi je zao ali dalje ne moze..iz razloga sto ovakvim inatom pokazujes da omalovazavas i ne postujes ovaj Forum..a ni Pravilnik Foruma[/QUOTE]

[B][COLOR=#EE82EE]Ti znas da ja nisam odrastala ovde i da sam ja upoznala pravu demokratiju u zemljama u kojima sam se obrazovala ili zivela, pa tako kazem svoje misljenje, koje ne odgovara rusofilima i neocetnicima, koji ne znaju gde se nalaze, kao i osobama bez karaktera i hrabrosti, jer JA smem da kazem, sto niko drugi ne sme. Ti to znas i sama. Oni su prosto ljubomorni na mene.[/COLOR][/B][/QUOTE]
aj ne pricaj gluposti
[B]poslednji put pitam[/B]..da li ces pisati kao svi sto pisu bez boje i bolda?[/QUOTE]

[B][COLOR=#EE82EE]Daj, Nina, uozbilji se. Nismo deca. Sta je tebi, bre?[/COLOR][/B][/QUOTE]
U redu draga moja Vrela Cico..Na prvi sledeci post u bold i boji bices kaznjena

pozdravljam te[/QUOTE]

[B]Pozdrav Nina![/B]

Leave a Reply

