Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized · World policy

Doček Nove godine

Dragi prijatelji, obožavaoci, pratioci, fanovi, zavidljivci,

Ovo je moja prva Nova godina na mom cuvenom blogu, tako da sam odlučila da objavim čestitku, a napisaću i jednu prigodnu pesmu. Prošla godina je bila bolja nego pretprošla. Intenzitet zaljubljenosti u onog dečka se ja mislim smanjio. Ne viđam ga, pa ne znam. Ako ga vidim, možda se sve vrati na staro, a to kod mene ne bi bilo dobro. Moj bivši dečko iz Izraela proslavlja Hanuku sa svojom porodicom. Ja treba da proslavim Novu godinu sa nekoliko prijatelja. Pravim neku malu žurku kod mene u stanu. Žurka će biti veganska, jer je trenutno post za Božić, a znate da ja to slavim i nema alkohola, mlečnih proizvoda, o ostaloj hrani mlečnog porekla nema ni govora. Moji prijatelji su se obradovali, jer ja retko pravim žurke, pa im je to bilo zanimljivo. Ni sa kim se neću smuvati, jer sam ove godine shvatila da se “klin klinom” ne izbija. Napravila sam karaoke, kuvarica je napravila veganske kolače, ima i nekoliko vrsta posnih pita slatkih i slanih. Znam da će im biti lepo. Milanka je otišla u Obrenovac ili mesto iz kojeg je da proslavi Novu godinu sa svojom dosadnom i musavom porodicom. Dobila je i 13. platu, a volela bih da ove godine da otkaz, iako mi je to jedna od želja, koje poželim svake godine. Ona je baksuz, pa se zato ne ispunjava. Nadam se da će ove godine pasti i vlada i da će nam doći neki čovek, koji ne sarađuje sa muslimanima i sa Rusijom.

Ove godine su nas napustili neki od velikana srpske kulturno-estradne scene: Marinko Madžgalj, Ekrem, Dragan Gaga Nikolić, Bata Živojinović, Milorad Mandić Manda, kog su svi brzo zaboravili, iako su hteli da mu daju ulicu, ali JA sam podsetila da je on bio jedan od julovaca, koji su gazili demonstrante tokom Miloševićevog režima i Esma Ređepova, koja se samo drala dok je pevala. Imam ja da pričam i o ovim ostalim komunjarama, ali ove godine sam izgubila i prave prijatelje koji su bili prave zvezde: Dejvid Bouvi, Princ, iako ga ne smatram nekim glumcem Alen Rikman, Đin Vajlder, Keri Fiser i moji najdraži prijatelji Debi Rejnolds i Đorđ Majkl.

Crkao je konačno i Kastro, ali nastavlja se ta odvratna dinastija na čelu sa njegovim bratom. Zanimljivo je da ti komunisti, koji su kao protiv kapitalizma ili monarhije, počinju da vladaju kao monarsi. To je još jedan od razloga zašto mrzim komunizam. Rusija i Turska, koje smatram dva bratska naroda su imali toplo’hladne odnose, ali su ipak bratski, a znate da su to neke od zemalja, koje treba uništiti. U Americi je pobedio Tramp, kojeg ja zovem čika Don ili čika Doni, jer ga znam celog života i to je lepa vest.

To je ukratko pregled već prošle godine. Nadam se da ćemo sledeću godinu provesti konačno slobodni, bogatiji, zdraviji i srećnije zaljubljeni.

Samovaša Cica vam svima želi puno para, zdravlja, sreće i društveno-političkog napretka.

Ovo je pesma, koju vam pišem za Novu godinu.

Doček Nove godine

Odlazi nam stara, dolazi nam nova
Verujemo svi da će biti lepo,
Ja vam kažem iskreno: Ne verujte slepo!

Dok večeras sedim i sastavljam pesmu
Nekako mi žao, jer mislim na Esmu
Imala je mnogo dece, kilograma i para,
Vrištanje mi njeno po ušima para.

Tako sedim i razmišljam i o mojoj simpatiji,
Ne zovem ga dečko, jer je ko u magli,
Možda nova godina osveži nam odnos
A naša veza postane za ponos.

Oseća se u vazduhu šampanjac,
Napolju se puca, ali sad je tajac
Svuda su jastuci po sobi, a pod jelkom pokloni
Čekamo Deda Mraza da nam ispuni želje.

Pustićemo muziku, snimaćemo video
Igraćemo prljavo, nećemo da spavamo,
Sijaju nam male sijalice,
Možda će se neki i zaljubiti.

Nova godina je i sve nam je dozvoljeno! 

 

SREĆNA VAM NOVA GODINA!!!

Leave a Reply

