Movies Films · Uncategorized · World policy

Tinejđerski film

Primetili ste da dugo nisam pisala. Svakodnevno dobijam poruke na moj popularni imejl da želite da čujete još popularnih priča iz mog života. Nije mi baš lako da pišem, jer sam jako zaljubljena, ali sada neću da priču širim o tome. Treba vreme za sve pa da se i preboli neka osoba. Vidite da sam malo i sazrela. Ono što sam ovog puta htela da ispričam su tinejđerski filmovi, koje obožavam, a JA kao poznata filmska kritičarka i zvezda volim da prokomentarišem neki film. Ljudi vole moje kritike, jer su iskrene i vidi se da sam iskrena gledateljka, a ne neka nazovi “stručnjakinja”, koja gleda glupe filmove kao što je “Apokalipsa sada” da bi ispala pametna. Moj cilj nije da ispadnem pametna, jer sam lepa, tako da mi pamet nije potrebna. Za pamet se hvataju samo ružne osobe, koje niko ne podnosi, jer su ružni, pa onda neko neće reći: “Ružan je k’o grob!”, nego “Baš je pametna.”

Odlučila sam da promenim svoje ime i sada se zovem “Cica BreXit”. Mislim da je to lepo i atrktivno ime za jednu mladu i popularnu devojku.

Dakle, filmovi. Moji najomiljeniji filmovi su tinejđerski filmovi u kojima posle mnogo zavrzlama se lepo razreši, a tinejđeri postanu inteligentniji i zreliji, pošto su već lepi. Posebno volim tinejđerske filmove ’80. i do polovine ’90. godina. Mnogo su bolji nego današnji filmovi u kojima pričaju životinje i biljke, a ljudi se keze. Ubacuju neke mladolike dadije, tako da nekad očekujem da će taj neki mladoliki dedi, koji skače i krevelji se, u sledećoj sceni skinuti gaće i pokazati svoju pedofilsku stranu. Ne podnosim ni one svemirske filmove. One transformerse i moćne renđere. Joj, što je dosadno. Danas se mnogo guraju crnci, melezi i latinosi. Nisu nešto slatki i mnogo su dosadni, izveštačeno se keze i beče.

Eto, ovo je moja kritika filmova ukratko. Znam da ćete sada gledati drugačije na filmove, ali tako je. MOja reč ima težinu i zato utiče na ljude širom sveta.

Leave a Reply

