Literature · Ljubavni zivot Love Life · Movies Films · Uncategorized · World policy

Kako postati poznati pisac?

Mislim da sam ja najkompetentnija da ti kazem kako se postaje svetski poznata spisateljka, jer sam ja objavila nekoliko bestselera i svi znaju da je moja rec u podrcju knjizevnosti zakon. Ispricacu ti ukratko, kako sam zapocela svoju burnu i uspesnu karijeru, a i ti tako moras da probas da prodjes.
Ja sam se skolovala u vise zemalja, ali tema mog prvog bestselera je bila autobiografska tema o zlostavljanju, koje sam prezivela u katolickim skolama u Svajcarskoj. U vise navrata sam pisala to i ovde, ali kada si svetski popularna licnost i bavis se kontroverzinim temama sasvim je normalno da te progone. Ja sam dugo ovde pisala na Krstarici, ali sada pisem povremeno,
a pisem i svoj blog, koji je ultra poplaran, a imam i nalog na Tviteru i za kratko vreme sam postala uticajna tviterasica, kao i popularna blogerka. Talenat ne moze da stoji na jednom medijumu, vec da se preliva na vise. To moras da znas da bi mogaoi da ocekujes neku uspesnu karijeru u 21. veku.
Postoji mnogo foruma, na kojima ljudi piskaraju gluposti i drugi im se dive i oni misle da su talentovani za to, ali to ne mora da znaci. Ja nisam nista procitala od tebe da bih znala kakav si ti pisac, pa necu da te osudjujem ili da kazem da nemas talenat, ali sigurno nemas talenat kao ja, a to ce ti ovde svi potvrditi, cak i oni, koji MI zavide, jer mene ljudi ili vole ili mi zavide.Ta zavist se jako oseti, ali ja to razumem, jer svuda imate sitne duse.
Ja sam svoj prvi bestseler objavila sa 17 godina. Niko nije zeleo da ga objavi. Knjiga je bila zabranjena u Francuskoj, a stampala se u Nemackoj. Da bih objavila svoju knjigu ja sam se smuvala sa tadasnjim vlasnikom jedne izdavacke kuce. Morala sam da kazem da imam 18 godina, jer se i on plasio sta ce se dogoditi. Inace, on je bio poreklom Holandjanin. Ja nisam nametala svoj rukopis, samo sam mu jednom rekla onako usput da i ja pisem i da pisem o svom zivotu. On je slucajno uzeo da procita kada se nasao moj rukopis kod njega u kancelariji,
kuhinj, spavacoj sobi, radnoj sobi i toaletu. Nisam zelela da se namecem. On se odusevio rekao je da treba malo da se izbace neki erotski delovi. Pitao me je da li je to istina, sto sam pisala i da li znam da ti profesori mogu da zavrse u zatvoru, a neki su kasnije i zavrsili. Ja sam rekla: “To je moj zivot. Ja sam ga prezivela, jer je zivot samo jedan i do njega mi je stalo, meni je vredan.” Rekla sam mu da mislim da ce ta knjiga pomoci mnogim devojcicama i decacima, koje su roditelji naterali da idu u te skole u kojima vlada danju stroga disciplina,a nocu razvrat. On je pristao da to objavi i ja sam postala preko noci poznata spisateljka. Nisamo imala nikakv odnos i on je u meni prepoznao talenat. Ja sam ubrzo raskinula s njim, jer je postao napadan, a poceo je da me muva jedan holivudski glumac, pa je on bio ljubomoran, a JA ne volim ljubomoru. Kad volim, ja volim, to sam mu rekla.
Tako je pocela moja spisateljska karijera. Najbolje ti je, dakle, da nadjes vezu.

Leave a Reply

