Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Moj profesor

S obzirom na to da me redovno pratite ovde na blogu i n Tviteru mislim da ste upoznati s mojim trenutnim stanjem, a to je da sam zaljubljena. Nažalost, i dalje. Pomislim da je to gotovo, ali opet se vrati i onda se opet malo primirim i čekam da prođe. Šta ću?! Samo znate da je meni ljubav najvažnije u životu. Tako sam se večeras setila mog profesora likovnog Fransoa i mog bivšeg dečka, koji mi je bio profesor matematike u osnovnoj, ali neću da ga imenujem, zbog svega što se desilo, tako da sam razmišljala o čemu da vam pišem i odlučila sam da pišem o mom profesoru matematike, jer je on negde ostavio dubok pečat na moj ljubavni i seksualni život. Tek sada mi je pao ne pamet naslov, a li ću ga možda promeniti. Ipak ću pisati o mom profesoru matematike.

Imala sam 12 godina, kada je došao da nam predaje matematiku jedan sladak tip. Nazvaću ga jednostavno “Zavodljivi nastavnik”. Kao i svaka devojčica, ja sam bila u pubertetu i htela sam da imam dečka i što je sve normalno za devojčicu pubertetskog uzrasta. Od kada je došao, ja sam osetila hemiju među nama, a videla sam i on. Ja sam uvek bila ispred svoje generacije i intelektualno i po izgledu, a i po obimu grudi. Izgledala sam starije i odgovornije. Znala sam da mu se to sviđalo.

Sada više nemam inspiraciju da pišem o njemu, ali je nepravedno otpužen da je zaveo maloletnicu, odnosno MENE. Ja sam imala sve 20ice kod njega i svi su bili ljubomorni.

 

Leave a Reply

