Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized · World policy

Mis Rusofobije

Već sam više puta, a na najpopularnijoj društvenoj mreži Tviter, možete svakodnevno da vidite moje emotivno-društveno-političke stavove. Na blogu objavljujem moja razmišljanja, a tamo samo ukratko, jer sam ograničena brojem karaktera svoje mišljenje ukratko. Ono što je karakteristično za mene je anti-komunizam i rusofobija, a samim tim i islamofobija, jer je komunizma i Rusija glavna podrška muslimanima širom sveta. Sada sam htela da kažem koliko je to što sam rusofobkinja velika stvar u životu.

Postalo je očigledno da je Rusija, preko smotane Srbije pokušala da se umeša u makedonsko pitanje. Ja svakodnevno ponavljam da Rusiju treba uništiti, ali niko ne reaguje, a ja nemam potrebnu vojnu opremu i avijaciju, a, s druge strane, ja sam zaštitnica ljudi, biljaka i životinja. Tako sam slušala jednu kako je nabavila zeca i da on smrdi. Ne znam, šta je ocekivala od životinja, da će da mirišu na Guaranu?!

Volela bih da postanem najveća ruso- i islamofobkinja na Zemlji.

Leave a Reply

