Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Zla žena

Blog gledam pre svega kao umetnost. Ostvarena na mnogilm poljima bilo je logično da JA počnem da pišem blog. Postao je nenormalno uspešan. Danas sam imala 3 hiljade predleda jedne priče. Međutim, blog nije moj problem u životu, to je samo ospoljavanje mojih unutrašnjih borbi, ali danas sam doživela nenormalno poniženje od osobe, koja zavisi od mene i prema kojoj sam se odnosila s dužnim poštovanjem, ne samo zato što je matora, nego i zato što poštujem radnika, a to je rezultat mog kapitalističkog duha, iako je ona nepopravljiva komunistkinja. Radi se o mojoj kućnoj pomoćnici Milanki.

Danas sam s Milankom išla u kupovinu povrća. Kupujem kod svojih proverenih prodavaca uglavnom na srednje, jer volim da imam uvek svežu hranu. Povela sam i Milanku da mi neko dosađuje, kad se već dosađujem. Dok sam vozila ona je počela da priča i mom bivšem dečku, nazvaću ga Boban. On se oženio jednom spečenom, umišljenom devojkom, koja se udala za njega preko veze, a verujem da je tu bila i neka magija, jer je on bio u vezi s jednom devojkom, a ja sam mu se svidjala, ali zbog glupih zakona o maloletnicima, on ništra nije hteo da ima sa mnom, osim što smo išči povremeno na piće i što smo se ljubili. Milanka zna da sam bila zaljubljena u njega, ali je zato počela da čačka po njihovom životu, jer je namirisala da se sprema neki razvod. Ona mi je posebno naglasila da on ima dvoje dece i da ne podnosi taštu.

Uskoro ću objaviti oglas za posao kućne pomoćnice.

Leave a Reply

