Literature · Ljubavni zivot Love Life · music · Pozitivne misli · Srpski obicaj · Uncategorized

Pesma/Poem “San naš”

Posle duže pauze napisala sam jednu ljubavnu pesmu o stanju u kojem se nalazim. To stanje je zaljubljenost. Pesma je iskrena i opisuje ono šta mi se dešava.

San naš

Opet sam te sanjala
Ponovo je to onaj stari san
Prilazim ti, prilaziš mi
Ne treba nam niko
Čovek je srećan i kada je sam.

Ti moji snovi, snovi su tvoji
U njima ti gospodariš
Ne treba nam niko
Imamo sve sto treba
Prihvatam ljubav koji mi podariš.

Samo te gledam
Iz očiju mi se ne vidi težina
Ne zato što krijem
Već ljubav želim da ti dam.
Od tebe dobija

Ponovo je došao onaj stari san
Prilaziš mi, prilazim ti.
Ne treba nam niko
Imamo sve što treba,
Ali taj san nam odnosi dan.

 

Leave a Reply

