Literature · Ljubavni zivot Love Life · Uncategorized

Ljubav prolazi

Ova noć pada, a ja te tako čekam
Moje srce kuca i vec kravri za tobom
Samo ja znam šta ono govori
Ti udari zovu tebe i šalju ti pesmu
Pesmu, koju samo tebi pevam
Ustajem ujutru posle sna o tebi
Gledam prvo Sunce, koje i tebe greje
Tvoj lik vidim dok pijem prvi čaj
I gledam u krošnje i daljinu 
U pravcu gde znam da si bio ti.

Nijedna neće toliko da te voli
Nijedna neće toliko da učini za tebe
Ti si daleko, ja sam zbog tebe daleko
U zagrljaju je velika praznina
Prolazi dan, dolazi veče ti još tu
Bićeš ove noći, bićeš i u ovom snu
Sve je to sasvim isto bez tebe
Sve bi bilo isto da si ti tu
Isto, ali drugačije, lepše
I prolaze dani, a ja čekam
Čekam da prođe ljubav.

2 thoughts on “Ljubav prolazi

Leave a Reply

