Ljubavni zivot Love Life · Serbian custom · Srpski obicaj · Uncategorized · World policy

Nešto je trulo u državi Danskoj!

Razmišljala sam da li da napravim izuzetak i napišem ovaj moj blog na danskom, ali samo odlučila da ostanem verna svom principu: “U kojoj zemlji živiš, taj jezik govoriš.” Izuzetak je engleski jezik, koji je međunarodni. Pored toga, možda bih se i udavila grgljajući taj jezik. Sutra putujem u Dansku, a trebalo je i ranije da putujem. Mnogi moji fanovi se pitaju, zašto JA tako dobra, nežna i čedna osoba ne želim da idem u jednu zemlju za koju mnogi misle da je najbolja na svetu. Problem s Danskom počinje od mog rođenja.

Moj tata je Danac. O njemu ne bih ovom prilikom. 2011. godine je umro tatin ujak. Ja sam nasledila većinu bogatstva, pošto mog tatu ne zanimaju materijalne stvari. Njegova porodica je jako bogata i to što sam nasledila nije bilo nimalo naivno. Nekretnine, novac. Morala sam hitno da otputujem u Dansku i tom prilikom sam preko tate dobila dansko državljanstvo, tako da sam pored izraelskog, kanadskog, srpskog dobila i dansko (ostala nisu bitna sada). Oni su jako teški za državljanstvo, ali moja porodica je tamo jako stara i čuvena. Išla sam i na sahranu i onda sam ostala malo. Tada sam na koži osetila šta znači rođačka zavist i zloba i da toga nema samo u Srbiji, nego u celom svetu. To je opštedruštvena osobina.

Do moje 12. godine ja sam imala neki minimalan kontakt sa tatinom rodbinom. Njegova mama, ujak, tetke i sva rodbina me je obožavala. Kao što znate, mene svi vole i vole da se druže sa mnom. Ja sam tada bila na školovanju i Švajcarskoj i tada sam počela da radim kao striptizeta. Sasvim slučajno. Volela sam da igram, ali u toj školi su gušili moj talenat. Pre par godina, kada sam imala Fejs ja sam se prijavila u tu školu i neki administrator grupe je navalio da dajem svoje podatke njemu, jer je hteo da iskopa neki prljav veš. Ja sam izbačena iz te škole, jer me je zavodio sveštenik, a časne sestre su me mrzele, jer sam negovala Pravoslavlje. Odbijala sam da me pričesti taj sveštenik, koji je tražio od mene da mu sedim u krilu i da ga zovem “Nevaljali Jojo”. Pored toga, ja sam otkrila da je par kaluđera bilo u vezi, jer smo moja najbolja drugarica Ženovjev i ja videle kroz ključaonicu da se oni zajedno kupaju u istoj kadi. Taj prizor me je jako potresao da nisam mogla da izađem iz kreveta dva dana. Sestra Gertruda, koja mi je zavidela, jer sam bila lepa i zgodna, a i lepo sam pevala me je kao negovala. Moja najbolja drugarica Ženovjev je poklekla pri ispitivanju i rekla šta smo videle. Tada me je prijavio i vlasnik lokala u kom smo nastupale Gijom, jer sam bila maloletna, a ja sam izgledala starije i oni su sredili da me izbace iz škole. To je bio veliki skandal i o tome su čitali ovu moji rođaci u Danskoj. Od tada su postali odvratni prema meni. Poslali su mi preteće pismo. U tom trenutku, kada mi je bilo najteže sa mnom su bile samo Ženovjev i moj tadašnji dečko Žan, koji mi je predavao komunikaciju ili tako nešto. Mama me je prebacila u školu u Montrealu, isto katoličku. Razdvojila me je od Žana, a njemu je bilo teško, jer se razvodio od žene i nisam bila tu s njim da ga utešim. To mi je jedan od najgorih perioda u mom životu. Ženovjev je dobila kaznu, a oni fratri što su se kupali i svašta radili – nikom ništa.

To je istorija mog problema sa mojom rodbinom iz Danske. Oni su svi bili protiv mene, umesto da stanu na moju stranu, jer sam ja bila samo jedna mala, iskrena, zaljubljena devojčica. 

Baš u vreme kada je onaj dečko Breivik pobio one zampalte u Norveškoj, ja sam se našla u Danskoj. Ućivo sam preko tadašnjeg fejs obaveštavala ljude šta se dešava u mom životu i Norveškoj. Ljudi su bili jako zainteresovani, jer su informacije počele da se kriju. Ja sam odmah krenula u odbranu Breivika, jer niko ne spominje decu u Africi, koja umiru svakodnevno od gladi, ali su se svi sažalili na te ljubitelje Islama. Moje tetke su bile zgrožene, dok sam se ja zezala sa administracijom i procenama imovine i tugovala zbog tog pokojnika. One su rekle da se ne slažu sa odlukom i da misle da će svo bogatstvo razvući Jevreji, misleći na mene, koja sam Pravoslavka. Našle su mi i nekog dosadnog rođaka, da se udam za njega, ali ja kao Srbkinja se ne udajem i ne mešam sa rođacima. To je njima bilo čudno, pa su uvek protiv mene.

Od tada ih ne podnosim, ali zato sutra idem da ih nerviram i da vidim jednu tetku koja je normalna.

Leave a Reply

