Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized · World policy

Odlazak u Dansku

Odlučila sam da vam napišem moj putopis o odlasku u Dansku i pokušaću da vam predstavim ovu moju… otadžbinu, pošto je moj tata Danac, a i ja imam dansko državljanstvo i neku silnu imovinu i prekosutra ću imati još više. Jutros sam najpre otputovala u Temišvar, koji jako volim, jer predstavlja mesto gde se narod pobunio protiv jednog od najvećih svetskih zala u 21. veku, komunističkog diktatora Nikolaja Čaušeskua. To je bila “Godina naroda”, a ne ono Miloševićevo lajanje i glupi mitinzi po Srbiji, kao i “Zajam za Srbiju”, koju bih nazvala “Pljačka za Miloševićevu porodicu,koja sada mafija, gle čuda, u Rusiji”. Tako da uvek gledam taj Temišvar s dviljenjem i nazvala bih ga “Grad heroj” ili “Grad borac”, kako su komunisti imali običaj da nazivaju gradove, koje su oni upropastili, jer su izazvali neprijatelja da ih uništi i da uništi, pre svega, pravoslavno stanovništvo. Ali da ne šitim priču. Išla sam sa temišvarskog aerodroma, jer smo iznajmili prostor za MOJ avion, jer kao što je poznato, JA ne koristim usluge beogradskog aerodroma ili Eir Srbije, pošto već mojim porezom izdržavam te gubitaše. Pored toga, Eir Srbija je povezana s Arapima, koje ja smatram ruskom braćom, odn. neprijateljima sveta.

Dakle, u Temišvaru osetim energiju slobode, demokratije, ljubavi i antikomunizma, što znači i rusofobije, tako da sam svoja na svome. MOJIM avionom sam otputovala za Kopenhagen za oko 2 i po sata. Pilot je bio pristojan. Nemac. Ne znam, kada smo ga zaposlili, ali je normalan jer je vozio i nije me muvao kao neki od prošlih, pa se žale kada dobiju otkaz. Saznala sam da je razveden i da ima dvoje dece. Jedan sin se posvetio meditaciji i redovno ide u Indiju, a ćerka ima vanbračno dete sa nekim farmaceutom, koji ne isplaćuje redovno alimentaciju, a vozi Mercedes. Ja sam mu preporučila jednog našeg advokata da mu to reši.  Ko-pilot je bio neki ćutvljivi davež iz Srbije. Za njega mi nije bilo jasno ko ga je zaposlio i kako, pošto su ljudi iz Srbije nesposobni da voze trotinet, a ne avion. Srećom Moric je znao šta radi, jer je ovaj Aca, ipak jatovski neradnik. Let je protekao u najboljem redu.

Dolazak u Kopenhagen je bio divan. Dočekali su me MOJI mali i veliki fanovi. Cveće, bombonjere. Slikali smo se. Potpisivala sam autograme i delila poljupce. Jedva me je “oteo” meniđer MOJE kuće. Tu kuću sam dobila posle smrti mog deda-ujaka i to mi ne mogu oprostiti babe, tetke, koje su sve zajedno baba-žvake. One su pokazale svoje pravo lice, kada su saznale da ja nasleđujem veći deo imovine, jer je on hteo da ostavi MOM tati, koji je sve preneo na mene, pošto on živi u Južnoj Americi, najviše u Brazilu. One mi užasno zavide, a već sam vam i ispričala zašto u mom prethodnom blogu.

Priredile su mi odvartnu večeru, jer je na njoj posluženo ubijeno biće, a poznato je da se JA borim za prava ljudi, biljaka i životinja. Zato sam naredila da se sva hrana, koja sadrži mrtve životinje, ukloni i preda beskućnicima i životinjama u prihvatilištima. One su besno frktale, ali morala sam da im pokažem koliko je bitno poštovati živa bića. Odmah sam naredila kako će se spremati hrana tokom mog boravka. Ni kuvaru ne prija, ali baš me briga.

Čula sam se sa mojom najboljom drugaricom Bebom, koja je jako zlobna, i rekla mi je da je Danska pedofilska zemlja. Već sam joj ranije rekla da sam JA bila žrtva pedofilije i da ne volim takve stvari. Ona je nastavila da vređa moju otađbinu, koja se buni u borbi protiv islamskog terorizma, čak je i Kraljica, moja drugarica to shvatila. Ipak, znam da je Beba zlobna, pa joj ne zameram.

Eto, to je moj mali putopis o Danskoj.

 

Leave a Reply

