Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Noć za nas

Noć za nas

Idem ulicama grada dok se spušta noć
Nežno zatvaram oči da bih tebe videla
Tako veselo idem i gledam prve zvezde
Svetla grada se pale i veče prelazi u noć
Sunce je nestalo iznad najviših krovova
Mesec sija, a sijaju se i prozori na zgradama
Osećam se kao ptica nemam nikakve granice
Ulice su pune veselih i bezbrižnih ljudi
Srećem ljude koje znam i pozdravljam
Ići ću u kafić ili klub kao da je moja noć
Igram, pevam, smejem se do jutra
Svaki predlog prihvatam, vozamo se
Putujemo gradom kroz noć
Muzika se čuje, sve je potpuno savršeno
Na brdu van grada gledamo kako je grad živ
Videla sam padalicu i zamislila želju
Igramo uz muziku da se zagrejemo
Vraćamo se u grad, vraćamo među ljude
Još možemo jer je jutro daleko
Igram s nekim dečkom baš je lepo
Svetla u klubu osvetljavaju nas
Svi su tu, ali smo osvojili podijum
Taj dečko me je čvrsto zagrlio
Nosi nas ritam i samo igramo dok ne svane.
Vodi me za ruku, vrti me u okretima
Sve je to sasvim nestvarno
Ova noć može da bude beskrajna
Sve je čarobno, sve je lepo
Svi su tu, svi smo u transu, ali ljubav nije
Mogu da šetam beskrajno,
Mogu da igram bez prestanka,
Grad može da živi, Sunce može da beži
Mesec može da sija, muzika da svira
Zatvorila sam oči, ko god da je oko mene
Ti si tu i zvezda koja pada
Ova noć je za tebe od mene.

Leave a Reply

