Ljubavni zivot Love Life · Pozitivne misli · Uncategorized

Uvek moj

Posle tolike ljubavi koju sam ti dala
I noći koje sam provela misleći na tebe
Tvoj lik sam videla u snovima
Želela sam da je svaki moj san ispunjen tvojim likom
Ujutru sa prvim zracima Sunca 
Kada Sunce stoji iznad nas u podne 
Kada zalazi svake večeri i tone u noć
Svaki trenutak mog života je bio tvoj.
Svaka tvoja poruka donosila je osmeh
Svaka tvoja tuga bila mi je još tužnija.

Opet bih ti dala svu moju ljubav
Moje noći su još uvek tvoje
Daleko smo jednog od drugog
Moje srce i dalje iščekuje tvoje
Može da se pojavi bilo ko na ovom svetu
Ali ostaješ samo ti.

Leave a Reply

