Categories
Serbian custom Srpski obicaj Uncategorized World policy

Radna snaga u Srbiji

Odlučila sam da dam oglas za novu kućnu pomoćnicu. Jednostavno, nekoliko puta sam htela da dam, pa sam odustajala, jer me je ova sadašnja preklinjala da je ostavim, ali večeras se desila kap, koja je prepunila čašu.

Celog života sam bogata i nisam neka skorojevićka. Odrasla sam sa poslugom u kući, tako da sam se uvek prema njima odnosila s poštovanjem, a ne onako kako ljudi u Srbiji to zamišljaju, kao dranje kože s leđa. Ovde ljudi nemaju nikakve manire, a pored toga, jako su bahati. Kada sam došla ovde kupila sam Pežoa sa ugrađenim plinom. Nisam htela da rušim kola na lošim putevima i da idem kod nestručnih automehaničara. Svi su mu rekli da nisam normalna i da kad imam novca treba da ga trošim. Ja tako ne razmišljam. Moja majka je mulitmilionerka i vlasnica nekoliko multinacionalnih kompanija. Ja sam sama zaradila dovoljno novca da ne moram više nikad ništa da radim, ali ja sam kreativna umetnica i stalno nešto stvaram. Ponekad pevam, vidite da i pišem, igram, bavim se sportovima, književnim kritikama, filmska kritičarka sam, manekenka, televizijska i muzička kritičarka, ali i spisateljica, a pored toga sam i veoma uspešna u mnogim poduhvatima kao što je psihologija, sociološkinja sam, ali i filozofkinja svetskog glasa. Dakle, osoba kao što sam JA nema potrebe da objašnjvama da nisam neko ko je odrastao gledajući ruske i srpske komunističke filmove u kojem su sve osobe koje imaju poslugu zle maćehe i neradnice, a sve kućne pomoćnice jadne Pepeljuge.

Mislim da je moja kućna pomoćnica Milanka najgore prokletstvo koje može da zadesi neku osobu. Nas dve smo u sukobu od kada je ona došla. Prvo, lagala je u Cvu. Ne govori ni nemački ni španski. Posebno je slagala da je služila u Minhenu nekoj grofici, za koju se ispostavilo da ne postoji. Španski joj je na nivou serija i sve što zna je: pobresita, porke i perdon, perdon. O upotrebi kompjutera da i ne govorim, ali zato je obaveštenija o mojim vezama od gugla. Za svakog mog dečka ima neki komentar: „mator je, ofucan, vidi kako je pogužvan, seda mu brada, je l ga deca zovu deko, i sl. Nekoliko puta me je izblamirala pred ljudima, jer ne zna ni engleski, a još misli i da je smešna. Nabacuje mi njene krezube komšije i stalno mi priča kako je bogata. Jednom sam je vozila kući negde prema Obrenovcu, pa ono gde ona živi je tipično gastarbajtersko naselje sa patuljcima u baštama. Izšao je čopor musave dece, koji su počeli da mi pipkaju moju haljunu sa šljokicama onim njihovim musavim prstima. Dovela je još i nekog svog rođaka da se upoznamo kao on je super dečko za mene, a on debeo, obrazi rumeni, bubuljičavi, zubi kao da navija za Partizan.

Sukob se nastavio i kada je videla da se prema njoj odnosim normalno. Dakle, ona ima svoj posao za koji je plaćena. Ima pauzu za ručak, odmor i sl. Međutim, njoj je to smetalo, jer nije imala teme da priča sa drugim ženama, pošto većina žena radi. Onda je počela da izmišlja i da prepričava o mojim seks avanturama, a ja sam još uvek nevina. Slučajno sam to saznala, kada mi je ispričala najbolja drugarica Mimi. Njena kućna pomoćnica je čula od kućne pomoćnice njene sestre, kako ja šetam gola po stanu, a ja sam ponekad samo u tangama. Onda je ispričala o mojoj vezi sa dečkom koji nam je održavao bazen, a to nije baš istina. On se zaljubio u mene i bio je trener plivanja, a dodatni posao mu je bio održavanje bazena. Pričala je kako sam u nekoj sekti, jer ne jedem meso i nije htela da izvodi u šetnju moje životinje. Kada je došla moja Nana iz Izraela, žena koja me je odgajila, iako sam joj rekla da je smesti u lepu sobu, ona je smestila u neki špajz i sve vreme je frktala na nju i pričala okolo o jevrejskim zaverama, a ta žena je izgubila celu porodicu u Holokaustu. Naučila me je poljski, srpski. Naučila me je šta znači patriotizam. Naučila me je svemu.

Ja nikada nisam bila nepoštena prema njoj. Nikada je nisam prekinula kada je jela. Slagala je da zna da koristi kompjuter. Kada sam joj rekla da ću morati da je premestim na neko drugo mesto, jer meni su potrebne određene veštine, ona je počela da vrišti i kuka kod moje mame, pa sam morala da je ostavim. Kada sam se ja prehladila, danima sam joj kuvala caj i stavljala obloge na glavu, jer njoj nije dobro, a ja sam imala temperaturu 39. Preko svega toga sam presla, ali poslednjih dana prenemaganja i komentari su prevršili svaku meru. Poručila sam da mi skuva toplu čokoladu, koju pisem baš često u poslednje vreme i često je skuvam i sama. Ona je rekla da je zaboravila, jer ne može da stigne od posla, a ja radim sve više i više kućnih poslova, a ja plaćam nju za zalivanje cveća, pranje veša i kuvanje.

Pored toga, ona je pristalica naprednjaka od prvog dana. Divi se Vučiću, kaže da je lep. Toma je za nju vrhunski muškarac, kao i Šešelj. Priča kako treba stati na put korupciji, a njen sin podmićuje ljude, kupuje placeve bez građevinske dozvole, pa ih prepordaje. Napravio je grad na deset ari sve će to legalizovati jednog dana, kad bude besplatno. Uvozi polovne automobile iz Nemačke, vraća kilometražu i onda ih prepordaje. Uzima reket od nekih pljeskavičara i redovno ide na kontramitinge podržavajući Vučića. Za vreme Miloševića je prepordavao benzin, a za vreme poplava je pokupovao od Kineza čizme i prepordavao ih tri puta skuplje, a ona je skakala po stanu i govorila kako je snalažljiv. Ide i blamira me tamo po pijaci ode da kupi džak krompira, a onda ne može da ga donese kući i ispadne da sam je JA naterala da to nosi, a njoj je posao da održava kuhinju. Zbog njne nesposobnopsti sam morala da zaposlim i kuvaricu. Stan mi je kao vojni štab zbog njene nesposobnosti.

Jednostavno, odlučila sam da dam oglas i „Baj, baj Milanka.“

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment