Categories
Lifestyle Ljubavni zivot Love Life Serbian custom Srpski obicaj Uncategorized

Ja znam da kuvam

Danas sam slučajno počela da delim savete za kuvanje na Tviteru, koji je trenutno pored ovog ultrapopularnog bloga moj glavni mediji na kojem objavljujem svoje misli o drštvenom, političkom i mom ljubavnom životu. Ljudi su od prvog dana prepoznali moj talenat i lepotu i verno prate moje savete, ali primetili su da sam danas prvi dan pokazala jedan od mojih mnogobrojnih talenata. Nažalost, JA nisam talentovana za kuvanje, jer mi je to dosadno, iako su stvarno kreativna u kuhinji, ali uvek mi nešto odvuče pažnju ili Tviter, ili moj ultrapopularni blog, ili neki dečko, ili neki komšija, koji je sladak ili muzika dok igram na šipci u kuhinji ili, jednostavno, to kuvanje mi je dosadno. Ipak, svi vole da probaju moja jela, koja su zdrava i veganska. Svakome se nameće pitanje, kako sam JA naučila da kuvam tako lepa i ukusna jela, da pravim lepe kolače i da pravim izdašna i ukusna peciva i sva ta hrana je veganska bez mleka, jaja i mesa. Kao i uvek počinjemo od početka.

Ja sam imala divnu dadilju, koju sam zvala Nana. Ona je još uvek živa. Poreklom je iz Poljske, preživela je jedina Holokaust i zahvaljujući njoj sam shvatila značaj patriotizma, pa sam zato poznata patriotkinja. Ona je naučila srbski, da bih i ja znala, puštala mi je srbsku muziku, čitala priče, pesme. Potrudila se da odrastam uz srbske običaje, iako sam kao mala devojčica živela u Izraelu. Ja sam joj zbog toga jako zahvalna, jer sam zahvaljujući njoj naučila dosta o životu. Jako me pogodi kada dođe kod mene u posetu, a zlobna Milanka se prema njoj odnosi kao da je ona sluškinja, a ona je meni u nekim trenucima bila majka, a nekada baka, a nekada i drugarica. Podrška i balast. Jako je volim. Nana je predivno kuvala. Moja mama je poslovna žena i nije se nešto previše obazirala na kuvanje. Nana je poštovala moj izbor da ne ubijam životinje i nikada nisam probala meso. Kada je pravila kolače ili neko testo ona bi mi davala parče testa da se igram i mesim sa njom. Bilo mi je jako lepo, jer sam se osećala velikom i važnom. Pored nje sam tako svašta naučila gledajući. Njena kuhinja je bila više bazirana na istočnoevropskoj kuhinji, pa sam jela fine supe od povrća i lepe kolače. To sam sve i ja naučila da pravim, ali sam naučila i srbsku kuhinju, koju je ona savladala zbog mene.

Od malih nogu sam poštovala porodične vrednosti, pa sam se usavršavala u kuvanju, ali sam i u pečenju testa. Poseban značaj je to imalo kada sam upoznala mog bivšeg dečka, za kojeg je trebalo da se udam. On je konobar, a završio je i kurs za pekara. Dok je išao na kurs, JA sam bila uz njega i zajedno smo vežbali njegove zadatke. Baš sam bila zaljubljena sa 12 godina. Prava iskrena devojka. JA sam mislila da ću se udati za njega, ali njegov zlobni ujak, koji je ultraortodoksni Jevrejin bio je protiv naše veze. JA sam rekla da ću sačekati jos pet godina da bih mogla da se udam za njega, a on je rekao da to nije normalno da on sa 25 godina bude sa MNOM. Zašto? Mi smo se voleli. Njemu je smetalo što sam Pravoslavka i zato je tražio da prekinemo našu ljubav. JA sam se te večeri borila, a on je samo ćutao. Taj njegov odvratni ujak ja upropastio ljubav MOG života. Onda se on oženio jednom pokvarenom Jevrejkom iz Italija, koja je debela i ima zube kao konj i misli da se lepo smeje. Tera ih da govore njen dijalekat sa Sicilije. Imaju mislim dvoje dece, koja su dosadna i odvratna. Sin liči na nju i krevelji se kao ona, a ćerka liči na njega. Prošlo je desetak godina od toga, ja sam imala više verenika i on mi se javio jedne večeri. Rekao je da ne može da živi sa njom i da želi razvod i da voli mene. JA više ne padam lako na to, pa sam poslala moju najbolju drugaricu Binu da iznajmi stan u njegovoj zgradi i da ga špijunira, ali ubrzo, ona se spanđala sa nekim njihovim komšijom, alkoholičarem, kada su slavili Dan nezavisnosti. Tako me je Bina ispalila. Ona kaže da on nije muškarac za mene, a ja sam trenutno zaljubljena skroz u nekog drugog. Jednog dečka iz Krajine, ali o tome ne mogu sada da pišem.

Tako sam ja naučila da kuvam i postala sam vrsna kuvarica, jer devojka treba da zna da kuva da bi se dobro udala. Imala sam inače i 20 iz kuvanja u srednjoj školi.

 

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment