Categories
family Lifestyle Ljubavni zivot Love Life Serbian custom Srpski obicaj World policy

Goddaughter

Svaki put se isprepadam kad mi ponudi klasični šta god ovaj vordpres. Ne znam, kojoj je budali palo na pamet da stavlja neke blokove, pa da editujem deo po deo. Em je sporo, em je komplikovano, em ne znam ni kako se to radi, a ono što hoću zaboravim. Nije ni važno. Uglavnom, drugari, odlučila sam da napišem nešto o mojoj kumi Brani, pa sam shvatila da ima suvše mnogo i da je bolje da vam napišem blog. A znam da mnogi uživaju čitajući moje blogove, a mnogi izbegavaju da ih ćitaju ili priznaju da ih ćitaju javno, pa ćitaju tajno. 
Svaki početak je težak, pa je i kumstvo sa Branom bilo jako teško. Ona je mene odabrala da joj budem venčana kuma, jer sam jako moralna i pobožna osoba, a posle sam saznala da je htela da uzme neku drugu devojku, ali su se Brana i njen muž muvali, pa nije kao bio red. Znači da sam ja bila seknd best i da sam to znala ne bih pristala, bez obzira što se ne valja odbiti kumstvo. Mislim da se slažete da je to ružno i jako nepošteno prema meni. Brana je inače oduvek htela da bude u društvu dece koja se dobro provode, ali je uvek bila u senci njenog brata s kojim sam ja imala, a imam još uvek neki toplo- hladno flert. Njegova žena i ja se super zezamo, čak i ona ponekad nešto nabacuje, ali ja nisam za menaž a trua. Ipak, sve je kuuul i oni mene obožavaju, a obožavam i JA njih, ali me Brana živcira, iako mi je kuma. Ona se udala za nekog dedu, koji ima francusko državljanstvo, a neki je naš probisvet odavde. Ona je s njim dobila dvoje dece. Ta deca nisu nimalo zainteresovana za Srbiju. Mali je sladak, liči na Francuza i jedva govori srbski. Ne samo zato što je priglup, već zato što ga ne zanima Srbija. Ćerka ima neki blaži oblik retardacije, ali kada govori francuski sve je u redu. Kada sam im rekla da ne treba da teraju decu da uče srbski, ako neće, napali su me, zašto sam JA učila srbski. JA sam učila, zato što sam htela. Odrasla sam, kao što znate, u multijezičkom komšiluku. Normalno sam živela sa svima i nisam tako izigravala neko ludilo kao što ona tera decu. Pored toga, taj njen muž je jedna budala, koja sve pare koje ima troši ovde na kuće i kupuje samo da bi u svom selu oduševio komšiluk. U tom selu, inače ni mačke više neće da žive, pošto su se miševi odavno odselili, a on tu hoće da razvija neku farmu. Neki čovek iz komšiluka, koji čuva krave mu je lepo rekao da od toga ovde nema ništa, ali on i Brana obožavaju Vučića i veruju u sve što kaže. Kinezi su nešto ispalili oko neke fabrike. Oni nisu okrivili Vučića, koji je doveo te sumnjive Kineze, već Kineze, jer “oni znaju da su oni takvi”. Ne mogu da slušam Branino baljezganje o socijalizmu, pošto ona ima blizu 50 godina, a njen muž sigurno 90. To dvoje ljudi žive u Francuskoj, ali misle da ljudi u Srbiji ništa ne rade i da je za vreme Tita bilo najbolje. Brana je ovde završila neki fakultet, ali bolje da je završila školu za osobe sa posebnim potrebama. Branini su inače bili okoreli komunisti, a otac joj obožava Putina i ima njegovu sliku u kuhinji, na frižideru. Nisam mogla da pijem kiselu vodu kod njih zbog toga, jer su je izvadili iz frižidera. Njihov brak je nikakav. Kao pas i mačka, ali Brana je mediokritet, koji misli da je pametan, pa trpi i glumi kako joj je lepo u braku. Lepo joj je samo zato što je kum kljakav, pa ne može da je bije ili da juri neke druge žene.
Njih dvoje inače, jako mrze Francuze. Druže se sa čamugama i muslimanima. Za MENE, kao što znate, najbolji frajeri su Francuzi, ali oni o njima pričaju sve najgore. Ne mogu da verujem da mogu biti toliko odvratni i nezahvalni.

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment