Categories
Ljubavni zivot Love Life Uncategorized

Sećanja

Napisala sam ovu kratku pesmicu o mojoj bivšoj ljubavi, koju želim da izbrišem, ali nikako da prođe. Nikako da nestane. Nazvala sam je “Sećanja”, jer želim da izbrišem sećanja na njega.

Došao si i pružio mi ljubav
Ušao si u moje srce zauvek
Lagano sada padamo u san
Moja sećanja i ja.
Visoko letimo, a dolaze mi ona
Sva ta sećanja na noći sa tobom

Oči su mi se sklapale,
Telo mi je gorelo
Slušala sam tvoje reči
Kako su te mučili me je bolelo.

Sada ta ista sećanja želim da nestanu
Da postanu kao amnezija
Da ih više nema, da kad te vidim
Ne vidim te i da mi srce bude hladno
Hladno kao Mesečeva senka.

 

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

2 replies on “Sećanja”

Leave a comment