Categories
Ljubavni zivot Love Life Pozitivne misli Uncategorized

Kao poslednji dan

Poznata sam pesnikinja i uvek imam neku inspiraciju da napišem nešto, što obavezno postane ultrapopularno. Izgleda da je to moja karma ili sudba kleta. Odavno sam se pomirila s tim da moji mnogobrojni talenti ne smeju biti napušteni. Ovog puta sam napisala jednu pesmu, za koju verujem da će mi postati jedna od najdražih, ali i vama. Nazvala sam je “Kao poslednji dan”.

Pogledaj, pogledaj dobro,
Sunce se polako diže i svetom počinje da se širi pesma
Srce mi jako kuca daje telu je novi život 
Danas si ovde, a sutra ćeš možda biti dalje od daleko.
Šta ako mi je ovo poslednji dan?

Živim i voli i grlim ceo svet
Praštam, svakom, spokojno sklapam oči
Kao da mi je poslednji dan.

Kako sat otkucava topi se svaki trenutak našeg života
Ne znam da li sam pružila dovoljno ljubavi
Da nisam nekog možda povredila ili oštetila
Sve nešto pokušavam da sagledam kao da mi je poslednji dan
Znam da je svako novo jutro života samo poklon,
A možda mi je danas i poslednji dan.

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment