Categories
Lifestyle Ljubavni zivot Love Life Pozitivne misli Uncategorized

Trka ljubavi

Odlučila sam da napišem blog, zato što bih morala da pišem mnogo tvitova, a možete slobodno da postavljate pitanje i da dajete savete u tvitovima. Ovo je jako ozbiljna tema, tako da pažljivo pročitajte, pa onda komentarišite.

Primetili ste u mojim tvitovima da često idem kod moje najbolje drugarice Cece. Ona je udata za nekog daveža, koji misli da je smešan i ima dvoje slatke dece. Oni me obožavaju. Ima dečaka i devojčicu. Ne znam kako se dečak tačno zove da li je Miloš, Mihajlo, Predrag, Boško, Dule, Dragan, Vuk, Uroš ili Zoran, ali ja ga zovem Mimi. Ponekad ga čekam posle škole i tada upoznam mnogo novih tata, koji vole da ćaskaju sa mnom. Baš se lepo smejemo, samo je Mimi nestrpljiv i moramo da idemo brzo kući i onda ne mogu da se s ljudima ispičam kako dolikuje. Neki mi daju broj telefona, neki me pozovu na piće, neki su razvedeni. Ja njih sve razumem i baš me cene, s druge strane, majke te dece su tako nekomunikativne i dosadne, posebno još i ako su izbeglice, pa se nađu dve i nešto se dogunđavaju gledajući u mene i pokriju usta. One misle da JA ne znam da mi zavide. Učiteljice me ne zanimaju, nema nekih učittelja. Škola im je prilično dosadna. Večeras sam išla da vodim Mimija na neku aktivnost. Ne znam da li je crtanje ili odbojka, ali znam da je neki sport. On voli da ga JA vozim. Lepo se ispričamo, smejemo se. Ima poverenja u mene, a imam i ja u njega. Inace, mene deca obožavaju. Ne znam, zašto, ali mislim da je to zato što sam dobra osoba. Voli da sluša moje priče i on je prilično svestan svetske društveno-političke situacije. Shvata kolika opasnost vreba iz Rusije i Turske. Često mi priča o nekim njegovim problemima i malo zna da bude dosadan, jer ti dečiji problemi su uglavnom glupi. Neka drugarica mu je potrošila temperu, ima neki kontrolni, zaboravio je likovno, a lepo crta, ne može da spava kada mu sestra plače, itd. Deca uvek nešto izmišljaju, umesto da uživaju u to malo života što im je ostalo dok im ne počnu ozbiljni ljubavni problemi. Ne znam koji je on razred, ali znam da nije prvi. A ja sam imala prvu ozbiljniju vezu u šetvrtom razredu osnovne škole i od tada mi je život postao prilično komplikovan. Zaljubljivanje, tuga, odljubljivanje, razvodi, automobili, đipovi, letovanja, veridbe, raskidi… znate već. Često poželim da sma ponovo mala devojčica, koja mašta o princu u belom Kadilaku, a ne da razmišljam o đipovima. Ali da ne pravim digresiju.
Večeras smo Mimi i ja išli kao što rekoh na crtanje ili neki sport. I taman smo se približili školi kada sam videla jednog tipa, koji mi se sviđa. To i Mimi zna i navija da se udam za njega. Ne znamo mnogo o njemu, ali smo nas dvoje smislili tri teorije:

  1. On je ujak tom detetu i dolazi po njega, zato što ga mnogo voli.

To smo zaključili zato što deca najviše vole tetke, stričeve i ujake, zato što su to relativno normalne osobe sa kojima može da se sarađuje, bar ja to tako razmišljam, jer ja nisam imala ni ujaka ni tetku, ma nikog živog. Mimi ima ujaka i tetku i kažu da su super. Ima i strica, ali njegovi roditelji ne govore sa njim, pa Mimi nema pojma ni ko je ni šta je, a mislim da je siromašan. Tako da smo nas dvoje došli do te prve teorije.

    2. On je drug njegovih roditelja, zato što voli decu

To smo zaključili zato što je dete veselo kada ide s njim i stalno se smeju i ovaj mu se baš obraduje kada ga vidi i dete mu trči u naručje. Mimi je primetio da je to dete nekako odsutno i malo pogubljeno na odmorima, ali da je s njim potpuno drugačije i veselo.

   3. On mu je komšija, pa ga pokupi kada roditelji ne mogu

To smo zaključili, jer ne dolazi redovno po njega, a Mimi zna to dete, ja ga ne prepoznajem, jer su mi sva deca ista i kaže da je njegova mama uvek nešto besna i neraspoložena. Tako sam saznala da ima mamu, a baš sam se pitala da li to dete uopšte ima roditelje, kad dolaze neki drugi ljudi po njega ili ujak/stric ili taj komšija.

Mimi je imao i negativnu teorije da mu je to tata, ali ja sam to odbacila, jer mi nekako ne liči da mu je tata. Večeras smo Mimi i ja promenili malo te teorije, pa ćete kasnije znati šta smo zaključili.

Večeras smo Mimi i ja došli i videli ga. Seo je u neki Mercedes. Plašim se da je polovan, ali nije bitno pošto je sladak. Ja sam se parkirala na neki nezgodan parking između dva nek auta jedva, pa smo ih videli ispred škole. Nikad nisam bila u toj situaciji sa njim i videli smo kako ulazi. rekla sam: “Dušo, sad će da krenu kući! Baš bih volela da znam gde žive.” Rekla sam: “Dušo, idemo da vidimo gde živi.” On je rekao: “Hoćemo li ga pratiti, Cico?!” Ja sam rekla da ne želim da zakasni na aktivnost (koristim taj neutralan termin, jer nemam pojma na šta ide, jer stalno nešto ima, potpuno mu je prazan život ispunjen glupostima). On je rekao da mora da žuri, ali se nešto prelomilo u meni rekla sam mu: “Dušo, idemo da ga pratimo. Hoćeš li i ti?” Nešto je počeo da mi objašnjava, ali ja sam shvatila da hoće i onda smo krenuli. On je malo odmakao, a ja za njim. Prva ulica levo, pa onda može pravo, može desno, ne vidi se pravo, znači desno, onda do kraja, kratka ulica može biti desno ili levo. Stignemo i ne vidimo u daljini stop svetla, znači prva desno, tu može opet samo levo ili desno, u daljini vidimo stop svetla na levo i dodamo gas. Tamo je stajao na stop. Onda prodjemo mi taj stop, kad on daje žmigavac u pevoj levo. Mi u prvu levo i vidimo ih kako izlaze. Smanjila sam brzinu. Nas dvoje priđemo onako koool. Videla sam da nas je video. Mimi se popeo na sedište i mi smo produžili malo, pa samo stali da ne bude providno i onda smo došli do zaključka da mu je to ujak ili stric. Mimi je imao neka negativna pitanja nemećući svoju teoriju da mu je to tata, jer  idu kasno u istu kuću i verovatno da spava, ali sam mu ja rekla da to nema šanse da bude, posebno što mi deluje kao sportski tip i uvek je u nekoj trenerci i nije debeo, znači nije oženjen. Posle sam ga odvezla do škole na tu njegovu misterioznu aktivnost. Jeste malo zakasnio, ali sada smo došli do važne informacije. Moraću malo da razradim te teorije.

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

3 replies on “Trka ljubavi”

Leave a comment