Categories
Pozitivne misli Uncategorized World policy

Saopštenje o intervenciji u Siriji

Mnogi moji pratioci, ljubitelji, fanovi i ljubimci su se zabrinuli zbog trenutnog dešavanja u svetu, pre svega, u Siriji. Tražili su od mene da kažem šta mislim o ovoj akciji Amerike, Velike Britanije i Francuske. Mnogima sam jedino svetlo slobode na kraju tunela represije i diktature. Mnogi me napadaju zbog moje borbe protiv islamskog terorizma, komunizma i represivnih režima. Odlučila sam da kažem svoje mišljenje da ne bi bilo nesporazuma.

Od kad sam se rodila pesma me je vodila. Oduvek sam bila za radost, veselje, pesmu, igru i opštenarodnu sreću. Kao i u slučaju bilo kog rata i ovog puta sam protiv rata, nasilja, stradanja ljudi. Uvek smatram da je strašno da pate ljudi, obični ljudi, koje vode sulude budale da bi zadovoljavale svoje luksuzne interese i bolesnu sujetu. Pre svega mi je žao što stradaju moji hrišćanska braća i sestre, koji su se jako napatili pod porodičnim režimom sirijskih diktatora i koji nisu nikada uspeli da dožive pravu slobodu, iako se ovde provlači priča kako su u Siriji Hrišćani lepo živeli. Možda malo bolje nego u Libiji, Saudijskoj Arabiji, Afganistanu ili Pakistanu, ali sigurno ne kako se muslimani baškare po Evropi. Stalno mislim na njih i molim se da sve bude u redu. Pored mojih hrišćanske braće i sestara, podržavam i ostale neislamske religije i pokrete, pa tek na kraju želim i tim muslimanima da što manje stradaju, iako bi oni rado sve nas pobili.

Žao mi je tog glupog diktatora, jer su oni glupi i misle da nešto znaju, samozaljubljeni u svojoj gluposti, jer je očekivao da će mu Rusi pomoći, koji ne mogu da pomognu sami sebi. Od rođenja sam protiv diktatora u Siriji, kao i Rusije, jer su oni isti svetski zločinci.

Rat je užasna stvar. JA sam ga živela u Izraelu, ali sam se navikla na to želim da se što pre taj rat završi i da se taj narod u Siriji oslobodi tog zlog, rusofilskog diktatora.

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment