Categories
Ljubavni zivot Love Life Pozitivne misli Uncategorized

Nejasno

Opet sam zaboravila naslov, a baš je bio efektivan i ilustrativan za situaciju u kojoj se JA trenutno nalazim. Moja najbolja drugarica Tijana i moj najbolji drug Saša, koji je Tijanin brat i JA ponekad odemo na bazen. Leto je. Osveženje, rekreacija, opuštanje i, naravno, zaljubljenost. Moj život ne bi bio potpun da nema ljubavi i zaljubljenosti. Zaljubljena sam i dalje u onog dečka, na žalost, ne nažalost, nego baš na žalost, jer ne mogu da pobedim svoja osećanja kada se radi o ljubavi. Mogu da ne jedem, da ne pijem, ali ne mogu da ne volim. Ne voleti nije deo moga bića, blo da volim životinje, biljke ili ljude, bitno mi je da volim, jer je to najleše osećanje. Tijana i Saša i ja ne idemo često, ali smo prošlog meseca i ovog prilično zaređali. Ja uglavnom idem na zatvorene bazene, ali mogu i na otvorene. Idem i na Adu, ali me tamo neko uvek sretne, pa popij sokic, cajic, limunadica, kolacic, sendvic, prilaze momci i dan prođe, ja se ne okupam u onoj pršavštini, a i ne osunčam se nešto mnogo. Moj imiđ je ipak “preplanula plavuša”. Volim i da budem bela kao aristokratkinja, ali na Adi se ne opuštam previše.

S obzirom na to da idem vrlo često neminovno je da se desi i ljubav na bazenu. Imam nekoliko udvarača, ali se i meni oni sviđaju. Izdvojila bih trojicu: Goran, Dragan i Mihailo. Sva trojica su slatki. Goran ima oko 48 godina. Crnu kosu, prosedu oko ušiju. Ima zgodne noge i lepu guzu. Malo mi liči na miša i pomalo je pogubljen. Prišao mi je i upoznali smo se, ali nekako nemamo neki kontakt osim što me gleda kad ispliva po dužini. Mislim da bih se sa njim mnogo lepo porvela. Mislim da bi to moglo da prraste u ozbiljnu vezu. Dragan i Miahailo su ćelavi. Dragan je stvarno sladak malo je niži od mene, ali ko nije od mene niži. Ima lep osmeh i misli da je zanimljiv, ali mi je dosadan. Smejem se njegovim provalama, koje su glupe, jer mi je sehi, a pun je neke opreme za plivanje, izmišlja nešto. On je mnogo sladak. Treći je Mihailo. On je sladak, ćelav, ima super auto. Ima ćerku malo mlađu od mene. On je nafuran kao da je neki plivač i stalno ističe svoju muževnost. Dlakav je i obavezno to spomene. Nisam ljubiteljka dlaka, ali on prolazi. Saznala sam da je u nekom braku preko 20 godina. To za mene nije ozbiljan brak, pošto čovek se voli dok je živ. 

Iako sam i dalje zaljubljena u onog dečka, taman pomislim da je nestalo, kad se to vrati. Mislim da je on moja sudbina. Na tviteru sam upoznala i jednog slatkog dečka sa suznim očima, ali veselog i pozitivnog, nadam se ne HIV.

Ne želim ni o čemu dalje da pričam, tako da je to sve za sada. Ne znam šta da radim.

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment