Categories
Lifestyle Literature Ljubavni zivot Love Life music muzika Pozitivne misli Uncategorized

Između reči

Na zahtev mojih mnogobrojnih obožavalaca moje poezije napisala sam jednu ljubavnu pesmu. Priznajem da sam još uvek zaljubljena u onog istog dečka, ali mislim da sam na putu da ga prebolim i to me jako raduje. Ima mnogo momaka, koji mi se sviđaju, ali, eto, još uvek se on nekako provlači u mom životu. Pročitaćete moju najnoviju ljubavnu pesmu i videćete koliko je ljubav lepa i bitna.

Između reči

Između reči krije se mnogo snova, 
Ima mnogo nada i skrivenih suza,
Ali ti ne znaš da te reči nisu ništa bez tebe
To nisu samo reči, to su i moji snovi.
U tim su rečima sati moje ljubavi
U njima su pesme koje pevam tebe
U njima su utehe kada mi nedostaješ
Te reči pevam u tami kad nisi tu
On su molitvi za tebe i nas.
Između reči je tvoj dodir koji nemam
I zamišljam tvoju kosu na vetru
Između reči je tvoje nesavršenstvo
Za mene si savršenstvo.
Moje reči šaljem daleko,
Ne kažem glasno da te volim, 
Ali to možeš da nađeš između reči.

 

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment