Categories
Ljubavni zivot Love Life Uncategorized

Ne šalji mi poljupce

Ovu pesmu sam napisala sada, jer sam se setila obog dečka, koji mi se sviđa. Iako želim da zaljubljenost prestane i nestane. Ona je tu. Želim da ga zaboravim, ali to ne mogu. Setila sam se večeras jednog događaja, ali svaki put kada se nečeg setim želim to da potisnem pa sam zato i napisala ovu ljubavnu pesmu, za koju sam sigurna da će postati popularna

Ne šalji mi poljupce

Bio si uporan ovih dana i želela sam da ti odgovorim
Tog jutra je bio lep i sunčan septembarski dan
Svakoga jutra slao si mi poruke, uveče poljubac pred spavanje.
Danas sam htela da budem pristojna i da ti se javim.
Znala sam da pravim grešku i da će mi trebati spašavanje.
Htela sam da budem pristojna, a ti si rekao da sam ti ulepšala dan.

Bilo mi je teško, što moja osećanja nisu kao tvoja, jer sam im verovala
Nisam želela da tvoja osećanja odu na pogrešnu osobu,
Ja sam u tebi videla nešto mnogo više, a ti u meni nešto novo
Poslao si mi poljubac sa namigivanjem, a ja sam se nasmejala u sebi.
Htela sam čvrsto da sebi kažem da od toga neće biti ništa
Taj poljubac sa namigivanjem mi je bio nešto kao ti

Sada ne znam gde si, želim i ne želim da znam.
Nikoga novog ne želim da pustim da mi priđe, jer nije kao ti.
Dolazi novo proleće i ja gledam u daljinu, nekada u tvom pravcu
Negde si daleko u nekom drugom svetu i taman kad nestanes
Pomislim da je gotovo, ti se pojaviše kada mi neko pošalje nešto
Ako me voliš sada, ne šalji mi poljupce.

By Moderna Pevacica

Sad sam i blogerka. Bas sam coool.

Ceterum censeo Russiam esse delendam.

Leave a comment